کد خبر: ۱۰۳۱۳۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۰ 29 September 2015

بهزیستی استان البرزبا برگزاری جشن مهربانی بسترها را برای کودکان این استان به منظور تقسیم نوشت افزار خود با همسالان نیازمندشان فراهم کرده تا بحث اقتصاد مقاومتی را تجربه کنند.

به گزارش ایرنا، در این جشن که برای نخستین بار در کشور 9مهرماه جاری برگزار می شود، کودکان البرزی می توانند کیف ، کتاب، دفتر و سایر نوشت ابزار خود را که به خوبی استفاده کرده و بازهم قابل مصرف هستند را از طریق پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی بهزیستی دراختیار همسالان نیازمند خود قرار دهند.

اگرچه خیرین پیشتاز استان البرز امروز کودکانی که دست طبیعت دست نوازشگر پدر را از سرآنان برداشته تنها نگذاشته اند و با 500 بسته حمایتی شامل انواع نوشت ابزار به استقبال این جشن رفته اند اما این کودکان چشم انتظار همسالان خود هستند تا درجشنی که به این منظور در پارک تنیس کرج با برپایی غرفه های فرهنگی و تفریحی برگزار شده حضور یابند .

معاون مشارکت های مردمی اشتغال و مراکز غیردولتی بهزیستی استان البرز دراین باره به خبرنگارایرنا گفت: کمبود اعتبارات دولتی مشارکت مردمی را می طلبد.

علی کشاورز افزود: دراین جشن بهزیستی بعنوان یک دستگاه هماهنگ کننده زمینه این مشارکت را فراهم می کند تا کودکان البرزی به کمک همسالان نیازمند خود بشتابند.

وی خاطرنشان کرد: مراکز بهزستی استان البرز برگزار کننده این جشن هستند و جشن مذکور بصورت متمرکز در پارک تنیس کرج ساعت 16 لغایت 18 برگزار می شود .

معاون بهزیستی البرز گفت: دراین جشن 20 غرفه در پارک تنیس از فعالیت های صنایع دستی مددجویان برپا شده که درمعرض نمایش علاقمندان قرار می گیرد .

وی اضافه کرد: برگزاری مسابقه های نقاشی و فرهنگی با موضوع کمک به هم نوع از دیگر برنامه های پیش بینی شده دراین جشن است .

کشاورز یادآورشد: اجرای تئاتر معلولان با موضوعات مهربانی و نقش موثر خانواده در آرامش کودکان از دیگر برنامه های فرهنگی پیش بینی شده در جشن مهربانی البرز خواهد بود .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار