فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری اعضای یک باند کلاهبرداری به اتهام جعل سند و فروش زمین 200 میلیارد ریالی در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۱۳۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰ 28 February 2022

به گزارش تابناک قم، سردار "سید محمود میرفیضی" در گفت‌و گو با خبرنگاران اظهار کرد: خانمی با مراجعه به پلیس آگاهی استان و طرح شکایت مبنی بر اینکه افراد ناشناسی هزار متر مربع از اراضی مرغوب به ارزش 200 میلیارد ریال متعلق به وی را با مدارک جعلی و به صورت غیر قانونی به فروش رسانده اند، موضوع در دستور کار ویژه کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: متهمان با جعل مدارک، زنی 66 ساله را به جای مالک اصلی معرفی و با سندسازی، معامله زمین را انجام داده بودند که با هوشیاری پلیس تمامی اعضای این باند 7 نفره شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی استان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه افراد مذکور دارای سوابق متعدد کیفری هستند، گفت: متهمان در مواجهه با کارآگاهان طی تحقیقات صورت گرفته به جرم خود اعتراف و در نهایت به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

میرفیضی تاکید کرد: شهروندان قبل از انجام هرگونه معاملات ملکی، از اصالت مبایعه نامه ها و سند رسمی (تک برگی، دفترچه ای، بنچاق) و احراز هویت مالک و فروشنده اطمینان حاصل کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار