رئیس اتحادیه طلا و جواهر فروشان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
رئیس اتحادیه طلا و جواهر فروشان کرمانشاه از تغییرات غیرمنتظره و غیرمنطقی در بازار خبر داد و گفت: در پی حمله روسیه به اوکراین شاهد چنین تغییراتی در بازار هستیم.
کد خبر: ۱۰۳۰۸۷۱
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴ 26 February 2022

محمد سعید جعفری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: تحولات منطقه و حمله روسیه به اوکراین سبب شد انس جهانی حدود ۹۰ دلار افزایش یابد و این اتفاق در جهان و ایران اثرگذار بود.

وی افزود:، اما از روز گذشته نرخ انس جهانی کاهشی بود یعنی همان مقداری که افزایش یافت مجددا به همان سمت و سوی اولیه خود بازگشت، به این ترتیب احتمالا در این هفته با اتفاق خاصی در بازار مواجه نخواهیم بود.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر فروشان کرمانشاه ادامه داد: اگر چه در صورتی که انس جهانی مجددا از روز دوشنبه افزایش یابد، در این شرایط مشخص خواهد شد قیمت دلار کاهشی یا افزایشی است.

وی با بیان اینکه در این هفته با اتفاق خاصی در بازار رو به رو نخواهیم بود، تصریح کرد: قیمت طلا نیز از نظر قیمت نوسانات شدیدی مثل روز پنج شنبه نخواهد داشت در هر صورت باید منتظر ماند تا روز دوشنبه این تغییرات مشخص شود.

جعفری با اشاره به حمله روسیه به اوکراین گفت: با توجه به اینکه کاهش قیمت انس غیرمنتظره و غیر منطقی بود، این تحولات خصوصا تحولات بزرگ این چنینی قطعا بر روی نرخ تاتیر می‌گذارد، اکنون در بازار جهانی بسیار تاثیر گذار است که شاهد تاثیر آن در روز پنج شنبه بودیم، اما روز گذشته بدون هیچ گونه پشتوانه منطقی کاهشی شد، به این ترتیب احتمالا برای دوشنبه افزایشی باشد.

به گفته جعفری در حال حاضر هر گرم طلای ۲۴ عیار معادل ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، سکه تمام بهار آزادی معادل ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، هر دلار ۲۵ هزار و ۹۰۰ تومان است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار