ناظر پولی بانک مرکزی در خراسان رضوی:
ناظر پولی بانک مرکزی در خراسان رضوی از توزیع سکه نو در ۳۰ شعبه مشهد به مناسبت عید سعید غدیر در مشهد خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۰۲۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳ 29 September 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی علی ضیایی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به فرارسیدن دهه ولایت و مراجعه سادات برای تهیه اسکناس و سکه نو، اظهار داشت: بانک مرکزی تدابیر لازم را برای تهیه هرچه راحت تر پول نو در نظر گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم پول نو را در بین بانک‌ها به گونه‌ای توزیع کنیم تا دسترسی سادات در هر منطقه مسکونی به راحتی صورت بگیرد و نیازی به مراجعه به دلال نداشته باشند.

ضیایی با بیان اینکه 30 شعبه برای توزیع سکه نو در شهر مشهد در نظر گرفته شده است، ابراز کرد: توزیع اسکناس در این شعب در روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنج شنبه انجام می‌شود.

وی با اشاره به شعب در نظر گرفته شده، عنوان کرد: توزیع سکه نو در بانک صادرات شعب (میدان شهدا- خیابان گاز- سیدی- مطهری- فلکه راهنمایی- مصلی - آزادشهر- رضاشهر- چهارراه مخابرات- میدان حر) بانک تجارت، (شاهد- آب و برق- مدرس- رجائی- فردوسی- طرق) بانک کشاورزی(چهارراه ابوطالب- طوس- شهرک رضوی – احمدآباد، چهارراه حجاب – سروش) بانک ملی(کوی طلاب - فجر- بلوار سجاد- خیابان بهار- کوهسنگی- صیاد شیرازی) انجام می‌شود.

ناظر پولی بانک مرکزی در خراسان رضوی با بیان اینکه سکه نو شامل هزار، دو و پنج هزار ریالی و اسکناس نو فقط پنج هزار ریالی است، افزود: توزیع اسکناس نو در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه از ساعت 9 الی 12 در برخی شعب بانک‌ها صورت می‌گیرد.

وی یادآور شد: اسکناس 5000 ریالی به مناسبت عید غدیر در بانک صادرات شعبه مرکزی، بانک کشاورزی شعب رضوی و چهارراه حجاب، بانک ملی شعب طلاب و مرکزی و بانک تجارت شعبه فردوسی بین توس83 و 85 توزیع می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار