کد خبر: ۱۰۲۹۵۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰ 19 February 2022
مدیرکل کمیته امداد استان همدان از رایگان شدن قبوض آب، برق و گاز مددجویان تحت حمایت این نهاد "بر اساس رعایت الگوی مصرف" خبر داد.

به گزارش تابناک همدان، محمد رسول شیخی زاده، مدیرکل کمیته امداد استان همدان از رایگان شدن و تخفیف قبوض مددجویان تحت حمایت خبر داد و گفت: طرح رایگان شدن یا تخفیف قبوض آب، برق و گاز ویژه مددجویان کمیته امداد اجرایی شد و مددجویان باید برای بهره مندی از این امکان مشخصات کنتور خود را در سامانه امداد هوشمند به نشانی soha.emdad.ir ثبت کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان تصریح کرد: طرح رایگان شدن و یا تخفیف قبوض در سراسر استان همدان در حال پیگیری می‌باشد و کلیه هماهنگی‌ها با سه سازمان موصوف انجام گرفته است و اطلاعات افرادی که تاکنون در سامانه ثبت نام کرده اند احصا شده و به ادارات مربوطه ارسال گردیده است و از طرف آن سازمان‌ها نیز قول همکاری و لحاظ نمودن کلیه تخفیفات از ابتدای سال ۱۴۰۰ داده شده است.

وی همچنین در زمینه حق انشعابات اعلام کرد: در ۱۰‌ماهه نخست سال جاری ۴۵۲ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان همدان از پرداخت هزینه انشعاب برق، آب، گاز، فاضلاب، گواهی پروانه ساختمانی و عوارض شهرداری معاف شدند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار