مدیر کل کمیته امداد یزد تشریح کرد؛
مدیر کل کمیته امداد استان یزد از رایگان شدن قبوض آب، برق و گاز مددجویان تحت حمایت این نهاد بر اساس رعایت الگوی مصرف خبر داد و گفت: مددجویان برای بهره مندی از این امکان مشخصات کنتور خود را در سامانه امداد هوشمند به نشانی soha.emdad.ir ثبت کنند.
کد خبر: ۱۰۲۹۴۶۳
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸ 19 February 2022

«محمد شجاعان»، در این خصوص با بیان این که تمامی قبوض مصرفی آب و برق و گاز مددجویان تحت حمایت این نهاد در صورت رعایت الگوی مصرف رایگان است، تصریح کرد: طرح رایگان شدن یا تخفیف قبوض در سراسر استان یزد در حال پیگیری است و کلیه هماهنگی‌ها با سه سازمان موصوف انجام گرفته و اطلاعات افرادی که تاکنون در سامانه ثبت نام کرده‌اند احصا و به ادارات مربوطه ارسال شده است.

وی با بیان این که از طرف سازمان‌های مربوطه نیز قول همکاری و لحاظ کردن کلیه تخفیفات از ابتدای سال ۱۴۰۰ داده شده است، افزود: خانواده‌ها می‌توانند شخصا یا با مراجعه به دفاتر پیشخوان نسبت به ثبت شماره کنتور خود در سامانه امداد هوشمند(سها) به نشانی soha.emdad.ir ​اقدام کنند.

وی همچنین در زمینه حق انشعابات مددجویان یزدی نیز تصریح کرد: در ۹‌ ماهه نخست سال جاری ۲۷۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان یزد از پرداخت هزینه انشعاب برق، آب، گاز، فاضلاب، گواهی پروانه ساختمانی و عوارض شهرداری معاف شدند.

شجاعان در پایان خاطرنشان کرد: ۶۲ مورد این معافیتها مربوط به آب، ۵۳ مورد برق، ۵۰ مورد انشعاب گاز، ۷۵ مورد عوارض شهرداری و ۳۰ مورد گواهی پروانه ساختمانی بوده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار