دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان همدان گفت: برجام میوه ممنوعه‌ای است که برای مردم نامحرم تلقی شده و اجازه ندادند برای آن‌ها تبیین شود، حتی روند راهیابی به مجلس هم با مصائب زیادی همراه شد.
کد خبر: ۱۰۲۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۴ 01 October 2015
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان همدان گفت: برجام میوه ممنوعه‌ای است که برای مردم نامحرم تلقی شده و اجازه ندادند برای آن‌ها تبیین شود، حتی روند راهیابی به مجلس هم با مصائب زیادی همراه شد.

به گزارش فارس؛  محمود الفت  در جمع خبرنگاران خطاب به وادادگان و دلدادگان غرب، اظهار کرد: آژیر قرمز جنگ نرم به صدا درآمده چرا خودتان را به خواب زده و نمی‌شنوید و شعار مرگ بر آمریکا را گوش نداده و آن را بی معنا می‌دانید.

وی با بیان اینکه دلدادگان به غرب بدانند بچه‌های انقلاب در مقابل زیاده‌طلبی‌ها و زورگویی‌های جبهه کفر داخلی می‎ایستند، گفت: تطهیر چهره منفور امریکا و ایادی داخلی آن از سوی روزنامه‌های زنجیره‌ای اصلاح‌طلب خیانت به مردم تلقی است و توصیه می‌کنیم از شخصیت‌سازی دروغین بپرهیزند.

* حذف نیرو‌های انقلابی از ادارات

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان همدان افزود: یکی از معضلات موجود در دو سال اخیر حذف نیروهای انقلابی به صورت مختلف از سطح ادارات بود.

وی ادامه داد: البته این فعل کاملاً حساب شده و انتخاباتی است و در حقیقت کلید زود‌هنگام انتخابات توسط اصلاح طلبان از روز روی کار آمدن روحانی زده شد.

الفت تصریح کرد: وزیر کشور که مجری انتخابات است غیب‌گویی کرده و می‌گوید روحانی دور بعد رئیس جمهور است و این به معنی انتخابات از پیش طراحی شده است و تغییرات در سطح استانداران، فرمانداران و بخشداران نیز در تأیید این موضوع است.

وی به بیانات برخی در خصوص دکل نفتی که هرگز گم نشده و یا ماجرای پول‌های کثیف یا غیره اشاره کرد و گفت: بعد از بیان این مسائل می‌گویند شوخی بود که آقایان صالحی، عراقچی و نجفی نیز از همین عبارت استفاده کردند.

دبیر حزب مؤتلفه همدان بیان داشت: دولت به نام اعتدال روی کار آمد ولی به کام اصلاح‌طلبان شد و به جایی رسیده که اصلاح‌طلبان ضمن عبور از فتنه، اکنون عبور از روحانی را مطرح کرده و این دولت را رحم اجاره‌ای می‌دانند و البته روحانی حاشیه سازترین رئیس جمهور هم بوده است.

* مردم از دولتمردان دلسرد هستند

وی با اشاره به یکی از مسائل دلسرد کننده مردم از دولتمردان، اظهار کرد: ضد و نقیض‌گویی و اختلافات آن‌ها این روزها نقل محافل شده، چه در آمارها و چه توهین و حمله به منتقدین که سعه صدر پایین و آستانه تحمل منتقدان و حتی خودی را نیز ندارند، سبب دلسردی مردم شده است.

الفت ادامه داد: دولتمردان به قول و وعده خود به مردم عمل نمی‌کنند، در حوزه فرهنگی هم عدم اجرای قانون عفاف و حجاب یا اصل هشتم قانون اساسی در خصوص امر به معروف و نهی از منکر که دولت آن را اجرایی نکرده و یا خدمت به محرومان که متأسفانه به خاطر غفلت از دشمن برای تغییر سبک زندگی باید شاهد رشد 55 درصدی زنان سرپرست خانوار یا افزایش طلاق و اعتیاد و کاهش ازدواج باشیم، از دیگر عوامل دلسردی مردم است.

وی خاطر‌نشان کرد: دولتمردان که با هر گرایشی مسئولیت می‌گیرند باید از حزب و گروه خود جدا شده و با فکر و اندیشه ملی در خدمت مردم باشند، نه با دید بسته که در یک گروه و حزب خلاصه شوند.

دبیر حزب مؤتلفه استان همدان بیان داشت: متأسفانه برخی مسئولان دولتی در جلسات حزبی شرکت و سخنرانی می‌کنند که دون شأن دولتمردان جمهوری اسلامی است.

* دولتمردان تکلیف خود را با فتنه مشخص کنند

وی خواستار مشخص کردن تکلیف دولتمردان یک بار برای همیشه با فتنه و عوامل فتنه شد و افزود: البته اصلا‌ح‌طلبان داخل نظام که مدعی پذیرفتن قانون اساسی، نظام، فصل‌الخطاب بودن رهبری و ولایت فقیه هستند، متاسفانه 6 سال پس از فتنه 88 یک بار سران فتنه را محکوم نکردند و شاید در متون حقوقی آن‌ها واژه فتنه تعریف نشده و دریافتی از این واژه ندارند.

الفت سپس به سفر رئیس جمهور به استان اشاره کرد و گفت: استان در بدرقه از رئیس محترم جمهوری حد میهمان‌نوازی خود را نشان داده و و حالا این مسئولان استان هستند که باید در حل مشکلات مردم کوشا باشند.

* سفر رئیس جمهور حاشیه‌‌هایی داشت

دبیر حزب مؤتلفه در همدان یاد‌آور شد: البته این سفر حاشیه‌هایی داشت و آن بی تقوایی و اضطراب بعضی از مسئولان بود که مبادا استقبال کم رونق باشد و دست به کارهای دون زدند.

وی خاطر‌نشان کرد: قول و وعده در پرداخت پول به سمن‌ها، مرخصی و اعلام تشویقی برای فرهنگیان به شرط حضور، بسیج نیروهای هلال‌احمر و اسراف بنر در حدود 3 هزار عدد که عموماً دولتی و تعدادی هم صنفی و شرکتی بود از جمله حاشیه‌ها بود.

الفت تخصیص اعتبارات عمرانی علاوه بر اعتبارات استانی به همدان را مبارک دانست و افزود: آنچه در این اعتبارات کمرنگ دیده شده بخش فرهنگ و خصوصاً ورزش است.

وی با بیان اینکه در حوزه اقتصاد استاندار پاشنه کشیده نشان می‌دهد، تصریح کرد: استاندار دغدغه صنعت، سرمایه‌گذاری و تولید در استان را دارد و زحمات زیادی را با کمک نمایندگان محترم استان متقبل می‌شود که قابل تقدیر و قدردانی است.

دبیر حزب مؤتلفه در همدان ادامه داد: اشتغال جوانان و بیکاری دغدغه استان است که با توجه به سعی استاندار و اعلام ایجاد ماهانه بین 900 تا هزار شغل جدید با توجه به حدود 60 تا 70 هزار بیکار و از طرفی تعطیلی کارگاه‌های تولیدی و صنعتی و بیکاری کارگران، عملاً اشتغال محسوس و ملموس نیست.

وی بیان داشت: امید است با تلاش مسئولان روند سرمایه‌گذاری و صنعتی شدن با توجه به زمینه‌های خوب موجود در استان محقق شود.

الفت با بیان اینکه انتظار اداره آموزش و پرورش به دور از سیاست و سیاست‌زدگی را داشتیم، گفت: عزل و نصب‌های گسترده نشان از تأثیر سیاست بر این سازمان است و نیروی مازاد آموزش و پرورش غیر کارشناسی و با جبر نیروها به ابتدایی هدایت می‌شوند.

وی خاطر‌نشان کرد: نیرو‌های ابتدایی باید افراد شاخص و آموزش دیده و بهترین‌ها باشند نه فله‌ای و بدون انگیزه و یا افراد خسته را به ابتدایی بفرستند و باید به معلمین ابتدایی با انگیزه تسهیلات و امتیاز داد.

دبیر حزب مؤتلفه در همدان بیان داشت: حقوق معلمان نیز که هر از گاهی التهاب به جامعه فرهنگی را تزریق می‌کند باید حل شود؛ چگونه از معلمی که پرورش‌دهنده نسل آینده است می‌توان انتظار معجزه داشت در عین حالی که دغدغه معیشت دارد.

* برجام میوه ممنوعه برای مردم

وی در اظهاراتش در خصوص مسائل خارجی نیز گفت: برجام میوه ممنوعه‌ای است که برای مردم نامحرم تلقی شده و اجازه ندادند برای آن‌ها تبیین شود، حتی روند راهیابی به مجلس هم با مصائب زیادی همراه شد.

الفت ادامه داد: در هر صورت توافق باید مسیر قانونی خود را در مجلس و شورای عالی امنیت ملی طی کند و ایرادات امنیتی - فنی و علمی آن اصلاح و تصویب شود.

وی خاطر‌نشان کرد: توافق خط قرمز ما نیست که اگر انجام نشود زمین و زمان را به هم بدوزیم و می‌دانیم که دشمن اهل دروغ و ریا و تزویر و غیر قابل اعتماد است.

دبیر حزب مؤتلفه استان همدان افزود: حال که ما با سرمایه دولت قبل پای میز مذاکرات رفته‌ایم خوب نیست سرمایه آن‌ها را با فحش و ناسزا به همان دولت برای انتخابات هزینه کنیم و باید با دشمن در اوج قدرت صحبت کرد که احساس نکند واداده‌ایم.

وی با بیان این که باید حق را به مردم داد که معتقدند از انگلیس روباه پیر و امریکای جنایتکار تاکنون ضربه‌ها خورده‌ایم، اظهار کرد: البته آنها عذرخواهی و اظهار پشیمانی نکرده‌اند که اگر هم می‌کردند توبه گرگ مرگ است، دیروز به نام محرومیت و امروز به نام محدودیت می‌خواهند ما را به جرمی که مرتکب نشده‌ایم، مجازات کنند.

الفت با اشاره به اینکه توافق، یک مسئله ملی است نه جناحی بیان داشت: منتقد توافق وطن فروش نیست و عزت و استقلال کشور مطرح است و باید جلوی راه‌های نفوذ غرب گرفته و خطوط قرمز رعایت شود.

وی یاد‌آور شد: دشمن بر اساس توافق عمل نکرده و با تهدید راه‌های نفوذ برای آشوب و براندازی را زمزمه و برنامه‌ریزی می‌کند و متأسفانه پای آژانس به محیط نظامی که جزء خطوط قرمز ما بود در سایه اعتدال باز شد.

دبیر حزب مؤتلفه همدان افزود: پس از برجام اتفاق خاصی در حوزه اقتصاد رخ نداده جز افزایش قیمت‌ها و رکود و به جایتهدید و تخریب منتقدین بهتر است پاسخی برای مطالبات معیشتی مردم و اقناع منتقدان و افکار عمومی داشته باشیم.

* مسئولان در برابر تهدید دشمنان سکوت نکنند

وی با اشاره به عربده مستانه امروز دشمن در سایه سکوت مسئولان، گفت: با وجود توافق و با پررویی تمام هنوز علاوه بر گزینه‌های روی میز در پی تغییر رفتار، ساختار و نفوذ در ارکان نظام با همراهی برخی آلت دست‌های خود در داخل هستند.

الفت به سکوت دولتمردان در برابر تهدید‌ها و توهین‌های امریکا اشاره کرد و افزود: بعد از انعقاد قرارداد وین ورود کشورهای غربی برای تسخیر بازار 80 میلیونی ایران به عنوان بازار بزرگ مصرف، عده‌ای را ذوق زده کرد و امپراطوری رسانه‌ای شروع به تهدید کرد.

وی تصریح کرد: آورده‌ها کالای مصرفی و لوکس بود و خروجی آن فقط نفت و چون صنعت ایران نوپاست استعمار را با ولع برای سرمایه‌گذاری جذب می‌کند چرا که ایران دارای انرژی ارزان، نیروی کار ارزان و منابع اولیه است و در صورت عدم مدیریت مسئله نفوذ پیش خواهد آمد.

وی با بیان این که اگر از این فرصت بهره برداری مناسب نکنیم به عنوان تهدید به ما آسیب می‌رساند،یادآور شد: یکی از مهم‌ترین قسمت این کار سرمایه‌گذاری مشترک به شرط انتقال دانش فنی و تکنولوژی و همکاری با ایران است نه فقط از توان ایران در جهت کارهای ابتدایی بهره بگیرند.

دبیر حزب مؤتلفه استان همدان ادامه داد: تنها راه حل مشکلات اقتصادی کشور اجرای اصل 44 قانون اساسی و اتکا به ظرفیت‌های داخلی و اقتصاد مقاومتی است که با واردات بی‌رویه و عدم حمایت از تولید‌کنندگان داخلی سنخیتی ندارد.

وی با اشاره به جنایت‌های عربستان در یمن بیان داشت: سکوت دنیا در مقابل شرارت‌ها و هولوکاست عربستان در یمن تأسف بار است و کسانی که در مقابل هجمه ظالم به مظلوم سکوت می‌کنند خود شریک جنایات در به خون کشیدن بی‌گناهان و کشتار مردم هستند.

الفت افزود: امروز عربستان به عنوان کانون فتنه که دستش تا مرفق در خون شیعیان آلوده است، بیش از بیش منزوی شده و متأسفانه سران بی‌خرد عرب گلوله‌ای علیه اسرائیل شلیک نکرده اما تن به برادر کشی مسلمانان داده‌اند که به نفع اسرائیل رقم می‌خورد.

* حادثه منا بیانگر بی‌کفایتی و بی‌لیاقتی آل سعود

وی یاد‌آور شد: کسانی که امروز چهره منفور امریکا با تمام جنایاتش را بزک می‌کنند همان‌هایی هستند که با دفاع از فتنه گران 88 به دنبال آزادی حصر‌نشینان هستند و اگر امریکا در اراده و مقاومت مردم خلل ایجاد کند اینها در حمله به ایران تردید و درنگ نمی‌کند.

دبیر حزب مؤتلفه استان همدان بیان داشت: حادثه منا که موجب کشته شدن جمع زیادی از حجاج و از جمله ایرانیان شد بی‌کفایتی و بی‌لیاقتی خاندان منفور سعودی را می‌رساند و مکه و مدینه باید به دست شورایی از علمای جهان اسلام یا نمایندگانی از کشورهای اسلامی و نه قصابان سعودی اداره شود.

وی خاطر‌نشان کرد: انتظار می‌رفت رئیس جمهور و وزیر خارجه به دلیل این مصیبت عظمی سفر نیویورک را ناتمام و به کشور باز می‌گشتند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار