‍ همزمان با دهه فجر.
بهره برداری از چهار طرح اقتصادی، کشاورزی با اعتباری معادل هشت میلیارد تومان در مناطق روستایی و کم برخوردار شهرستان همدان آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۲۷۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۷ 08 February 2022
بهره برداری از چهار طرح اقتصادی، کشاورزی با اعتباری معادل هشت میلیارد تومان در مناطق روستایی و کم برخوردار شهرستان همدان آغاز شد. 

به گزارش تابناک همدان، فرماندار شهرستان همدان در آیین بهره برداری از این پروژه‌ها در بخش قهاوند، اظهار داشت: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، اقدامات بزرگ و قابل توجهی در سطح کشور و استان همدان انجام شده که همگی دستاورد‌های ارزشمند انقلاب اسلامی است.

«محمدعلی محمدی» با اشاره به افتتاح ۲ گلخانه در روستا‌های گنبدچای بخش قهاوند و حاجی آباد بخش مرکزی همدان، افزود: با توجه به خشکسالی‌های اخیر و کاهش منابع آبی ضروری است از منابع آبی و خاکی به صورت بهینه و درست استفاده شود.

وی اظهار داشت: انتقال کشت سبزی و صیفی‌جات از فضای باز به فضای بسته (گلخانه‌ها) یکی از سیاست‌های محوری وزارت جهاد کشاورزی در راستای استفاده بهینه از منابع آبی و افزایش تولید در واحد سطح است.

فرماندار شهرستان همدان همچنین از بهره برداری و کلنگ زنی ۱۰۷ طرح با اعتبار هزار و ۴۴ میلیارد تومان همزمان با دهه فجر در سطح این شهرستان خبر داد و افزود: از مجموع پروژه‌های دهه فجر شهرستان همدان ۱۸ طرح با اعتبار ۴۲۴ میلیارد تومان و اشتغال زایی ۲۶۰ نفر در حوزه‌های اقتصادی اجرا و افتتاح شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار