تابناک-پروژه باغ راه مشاهیر شهر قشم با حضور دکتر افشار فتح الهی سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم در ششمین روز از دهه مبارک فجر افتتاح شد.
کد خبر: ۱۰۲۷۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۳ 07 February 2022

به گزارش تابناک هرمزگان؛ دکتر فتح الهی پس از افتتاح این پروژه از قسمت های مختلف آن بازدید کرد و دستورات لازم برای تکمیل و توسعه این باغ راه صادر کرد.
باغ راه مشاهیر شهر قشم در حد فاصل میدان حافظ، بلوار مشاهیر و چهارباغ با مساحت ۱۶ هزار و ۳۰۰ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال و با اشتغالزایی مستقیم ۳۵ نفر و غیرمستقیم ۴۰ نفر توسط مدیریت امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم احداث و به بهره برداری رسید.

مرکز نیکوکاری تخصصی زکات قشم همزمان با ۴۳۰ مرکز تخصصی در سراسر کشور بصورت وبینار با حضور بختیاری رئیس کمیته امداد کشور به بهره برداری رسید.

همزمان با فجر پیروزی انقلاب اسلامی؛ با حضور حجت الاسلام و المسلمین حاجبی امام جمعه شهرستان قشم، تارک رئیس کمیته امداد قشم، مسئولین و تعدادی از زاکیان اولین مرکز نیکوکاری تخصصی زکات قشم افتتاح گردید.
این مرکز که به همت امام جمعه، نیکوکاران و کمیته امداد شهرستان قشم تجهیز شد از این پس می توانند به شهروندان قشم ارائه خدمت کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار