سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای طالقان گفت: مسیر روستای ناریان تا ظهر امروز یکشنبه بازگشایی می‌شود، این مسیر کوهستانی است و هفته گذشته سه مورد بهمن نیز در این مسیر رخ داد.
کد خبر: ۱۰۲۶۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳ 06 February 2022

به گزارش «تابناک البرز» نصیر یزدانی اظهار کرد: بارش برف تا شب گذشته در محور طالقان ادامه داشت و به دلیل انسداد محور روستای ناریان با هماهنگی مدیریت بحران و فرمانداری طالقان بعد از اتمام برف و کولاک دستگاه‌ها برای بازگشایی مسیر اعزام شدند.

وی بیان کرد: مسیر روستای ناریان تا ظهر امروز یکشنبه بازگشایی می‌شود، این مسیر کوهستانی است و هفته گذشته سه مورد بهمن نیز در این مسیر رخ داد.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای طالقان تصریح کرد: ۸۶ روستا در شهرستان طالقان وجود دارد که کوهستانی و برف گیر هستند و احتمال سقوط بهمن در این روستاها زیاد است.

وی با گلایه‌مندی از عدم همکاری مردم با راهداری خاطرنشان کرد: ۹۵ درصد از مردم بدون تجهیزات و زنجیر چرخ در مسیر تردد دارند و متأسفانه با انتشار عکس و فیلم در فضای مجازی راهداری را مورد هجمه قرار می‌دهند.

یزدانی گفت: راهداری طالقان با وسعت و پراکندگی روستایی که دارد نمی‌تواند در لحظه به محل حادثه برسد، چراکه اولویت ما بازگشایی محورهای اصلی، فرعی و روستایی پرتردد هستند.

وی با بیان اینکه روستای ناریان گردنه‌های بلااستثنا کولاک گیر و برف گیر دارد، اظهار کرد: اکنون دمای هوا ۵- درجه است و مردم توقع دارند در اولین فرصت بازگشایی شود.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای طالقان بیان کرد: تردد در این مسیرها تنها با استفاده از زنجیر چرخ ممکن است.

وی متذکر شد: امسال با توجه به بارش برف هفتگی در محور طالقان همکاران راهداری تلاش‌های فراوانی برای بازگشایی مسیرها دارند و از آنها کمال تشکر و قدردانی دارم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار