کد خبر: ۱۰۲۶۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۵ 03 February 2022

به گزارش تابناک مازندران ، در چند روز گذشته تصاویری از درگیری و قمه کشی شبانه اراذل و اوباش در ساری دو روز قبل به طور گسترده در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بوده که نشان می‌داد تعدادی از اراذل و اوباش با یکدیگر در حال درگیری هستند که پلیس وارد می‌شود و اقدام به دستگیری یکی از این افراد می‌کند.

بعد از این اتفاق چند نفر دیگر از اراذل و اوباش با قمه به سمت مامور نیروی انتظامی حمله می‌کنند و سعی دارند تا ماموران نیروی انتظامی نتوانند آن‌ها را دستگیر کنند و در نهایت ماموران مطابق قانون مجبور می‌شوند اقدام به شلیک تیر هوایی کنند، شخصی که از پشت پنجره یک منزل در حال گزارش این اتفاقات است محل درگیری را سه راه غفاری در ساری اعلام می‌کند.

تعدادی از این ازاذل و اوباش با عربده کشی و استفاده از سلاح سرد و قمه تلاش می‌کنند که با ماموران نیروی انتظامی درگیر شوند و حتی آنان را ترغیب به شلیک مستقیم می‌کنند، اما ماموران نیروی انتظامی با هوشیاری و کنترل اوضاع از این اقدام خودداری می‌کنند.

سرهنگ عبدالله حسن زاده مقدم فرمانده انتظامی شهرستان ساری نیز، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی، پاکسازی مناطق آلوده، سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.


او گفت: در اجرای این طرح، در راستای مقابله با عاملان شرارت و ناامنی در این شهرستان، هشت نفر از اراذل و اوباش که موجب ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان شده بودند شناسایی و زمینگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری با بیان اینکه تامین امنیت شهروندان به خصوص در اماکن تفریحی جزو خطوط قرمز پلیس می‌باشد از شهروندان و خانواده‌ها درخواست کرد هرگونه موارد مشکوک را از طریق شماره تلفن مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند تا اقدام لازم در این زمینه صورت گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار