‍فرمانده انتظامی کرمانشاه:
‍فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف یک محموله قاچاق به ارزش ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال با تلاش ماموران پلیس "کنگاور" خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۶۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۴ 03 February 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه "کنگاور" حین کنترل خودرو‌های عبوری به ۲ دستگاه کامیون که با دیدن گشت پلیس مسیر خود را به سمت جاده‌های فرعی تغییر داده، مشکوک شدند.

وی ادامه داد: ماموران با دیدن این صحنه به تعقیب خودرو‌های متواری پرداخته و پس از طی مسافتی هر دوی آن‌ها را توقیف و بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام شده از یک کامیون ۱۲ تن و ۵۰۰ کیلوگرم سویا به همراه ۱۱ تن و ۲۰۰ کیلوگرم خوراک دام و از کامیون دیگر نیز ۱۵ دستگاه دوچرخه، ۱۵ دستگاه ولتاژ سنج باطری خودرو و ۳ دستگاه پنکه کشف شد.

جاویدان با بیان اینکه ارزش محموله قاچاق کشف شده طبق نظر کارشناسان به ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال می‌رسد، از دستگیری ۲ نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

وی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه برشمرد و گفت: کشفیات ۱۰ ماهه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیش از ۲۸ درصد رشد نشان می‌دهد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار