سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خبر داد:
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: یک دستگاه MRI یک و نیم تسلای پیشرفته وارد شهرستان اسلام آباد غرب شد.
کد خبر: ۱۰۲۶۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱ 02 February 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه قباد محمدی اظهار کرد: با تلاش‌ها و اقدامات انجام شده یک دستگاه MRI یک و نیم تسلای پیشرفته وارد شهرستان اسلام آباد غرب شد.

وی افزود: تامین تجهیزات در شهرستان‌ها، به طور قطع برای بیماران منطقه غرب استان منشاء خیر و برکت خواهد بود و از اعزام بیماران به مرکز استان تا حد بسیار زیادی کاسته خواهد شد، برای خرید این دستگاه چند سالی است که اقدامات دانشگاه شروع گردیده و خوشبختانه در این ایام مبارک به ثمر نشست.

محمدی با اشاره به سیاست دانشگاه در امر توزیع تجهیزات بر مبنای دسترسی همگان به امکانات و رعایت عدالت خواهد بود، عنوان کرد: این دستگاه MRI محصول کمپانی فیلیپس و مدل prodiva cx بوده که قیمت آن با ارز آزاد حدود ۲۴ میلیارد تومان می‌باشد.

وی در پایان گفت: در کمتر از دو سال گذشته این سومین دستگاه MRI است که وارد استان می‌گردد (یک دستگاه سه تسلای کم نظیر جهت بخش اینترونشنال رادیولوژی و استروک سنتر مجتمع آموزشی درمانی امام رضا (ع) و یک دستگاه یک و نیم تسلا جهت مرکز آموزشی درمانی آیت اله طالقانی که انشاء الله مقرر شده است در ایام الله دهه فجر به بهره برداری برسد و یکی از این دستگاه‌ها در نوع خود در کشور کم نظیر می‌باشد)، از این روی عملکرد خادمین ملت در پیگیری و دریافت این امکانات یک رکورد محسوب می‌گردد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار