کد خبر: ۱۰۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۰ 04 March 2015
معاون استاندارالبرزو فرماندار ویژه کرج با بیان اینکه ترافیک در کلانشهر کرج برای مردم آزار دهنده و خسته کننده است، گفت : برای برون رفت ازاین وضعیت باید چاره جویی کرد.
محمد تقی ایرانی افزود: حجم بالای خودروهای عبوری تهران واستان های شمال وغرب کشور از کرج تمهیدات جدی را برای مدیریت این بخش مهم اجتماعی ازسوی مسوولان ذیربط می طلبد.
وی ادامه داد: این معضل در روزهای پایانی سال و ایام تعطیل نوروز بیشترخواهد شد.
فرماندارکرج با اشاره به اینکه این شهرستان در روزهای تعطیل سال بیش از دیگر ایام در معرض ترافیک سنگین خودورها است، گفت: سالهاست که نشست هایی بسیاری برای رفع این معضل برگزار می شود اما کاری دراین زمینه صورت نگرفته است.
ایرانی اضافه کرد: روزانه 190 هزارخودرو از مرکز استان البرز عبور می کند که شمار آنها در تعطیلات به 250 هزار دستگاه خودرو افزایش می یابد.
فرماندارکرج با یادآوری این نکته که هرساله در روزهای پایانی سال نشست هایی برای این موضوع برگزارمی شود، افزود: مشکل اساسی دراین زمینه نبود زیرساخت های لازم است و اکنون به خاطر این فقدان باید برای کاهش مشکلات ناشی از ترافیک، تعدادماموران راهنمایی و رانندگی در خیابانها را بیشتر کرد.
وی گفت: نصب و راه اندازی دوربین های هوشمند می تواند نقش موثری را دراین زمینه ایفا کند.
به گزارش ایرنا معاون استاندارالبرز با اعلام اینکه باید خیابان‌های کرج اصلاح هندسی شوند، افزود:اگرچه این اقدام دشواراست اما از ظرفیت بخش خصوصی می توان در این زمینه استفاده کرد.
وی از یکطرفه شدن جاده کرج - چالوس در روزهای تعطیل سال از دیگر مشکلات مردم استان البرز به ویژه روستاییان بخش آسارا در شمال کرج نام برد.
ایرانی گفت: برای کاهش این مشکل ساخت راه دسترسی نوجان به آداران در شمال کرج اجرایی شده که امیدواریم با اتمام آن بتوان از بارترافیکی جاده کرج - چالوس کاست .
فرماندارکرج خاطرنشان کرد: گنجایش جاده کرج - چالوس 10هزار دستگاه خودرو در روز است درحالی که روزانه به ویژه ایام تعطیل هفته تعداد خودروها ازیکصد هزار دستگاه دراین مسیرعبورمی کند.
کرج با جمعیتی حدود یک میلیون و 800 هزار نفر جمعیت چهارمین کلانشهر کشور است.
عبور بزرگراه و آزاد راه تهران - کرج - قزوین از محدوده شهری کرج ، تردد خودروهای شمال کشور از ورودی شرقی این کلانشهر سبب ترافیک سنگین در داخل شهر و اطراف آن شده است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سعيد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
با سلام
جناب معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج بفرماييد آخر ما كرجي ها كه هر روز از محل كار به منزل بر مي گرديم و توي اين ترافيك گير مي كنيم و دود مي خوريم چه باید بکنیم؟حرف‌ها همه تكراري است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار