دادستان عمومی و انقلاب چهارباغ گفت: ۱۴۰ هکتار از اراضی تغییر کاربری یافته چهارباغ طی اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها، آزادسازی شد.
کد خبر: ۱۰۲۴۹۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸ 27 January 2022

به گزارش «تابناک البرز» شاپور صفری گفت: در بخش رامجین موارد متعددی از تغییرکاربری غیرمجاز به تعداد قطعات ۱۲۵ مورد اعمال قانون شد که شامل ۲۰ ویلا، ۲۰ بنای در حال ساخت و موارد متعددی از دیوارکشی، دپوی مصالح و استخر بود؛ ارزش ریالی این ۴۰ هکتار بیش از ۱۶ هزار میلیارد ریال برآورد شده است.

او می گوید: ۱۰۰ هکتار از اراضی روستای سنقرآباد بخش رامجین چهارباغ نیز در روز‌های گذشته آزادسازی شد.

ارزش اراضی آزادسازی شده در عملیات دوم بیش از ۸۰ هزار میلیارد ریال برآورد شده است.

در این عملیات بنا‌های مختلف از جمله ۴۰ مورد بنای تجاری، ۴ مورد بنای در حال ساخت، ۲۰ مورد دیوارکشی ۲۰ و ۴۰ مورد دپوی مصالح ۴۰ اعمال قانون شد.

دادستان عمومی و انقلاب چهارباغ گفت: دادسرای عمومی و انقلاب چهارباغ در راستای برنامه مصوب قرارگاه صیانت از بیت المال و مقابله با تغییرکاربری دادگستری کل استان البرز در برخورد با تغییر کاربری‌های غیرمجاز با هر نوع فعالیت غیرقانونی در راستای احیای حقوق عامه برخورد جدی و قاطع خواهد داشت.

قرارگاه صیانت از بیت المال و مقابله با تغییرکاربری دادگستری کل استان البرز برای اولین بار در این استان تشکیل شد و توانست اقدامات متعددی را درخصوص آزادسازی اراضی تغییرکاربری یافته غیرمجاز رقم بزند.

چندی پیش نیز با دستور ویژه رئیس قوه قضاییه، تخریب بناهای غیرمجاز در حریم رودخانه کرج با تخریب بنای متعلق به این قوه آغاز شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار