مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم گفت: درحال حاضر پنج هزار و ۶۷۰ خودروی عمومی در قم به سیستم دوگانه سوز تبدیل شده‌اند و ۲۴۳ خودرو نیز در نوبت انتظار می‌باشند
کد خبر: ۱۰۲۱۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴ 10 January 2022

به گزارش تابناک قم، سید محمود طاهری با اشاره به استقبال شهروندان قمی از طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی اظهار داشت: از ابتدای اجرای این طرح در قم تا تیرماه سالجاری سه هزار و ۹۰۰ خودروی عمومی به صورت رایگان دوگانه‌سوز شدند که این تعداد در حال حاضر به رشد قابل توجهی رسیده‌است.

وی به دوگانه‌سوز کردن خودروهای مسافربر اینترنتی اشاره کرد و گفت: طرح تبدیل خودروهای مسافربر شخصی به دوگانه‌سوز با اولویت خودروهای پرمصرف و اعطای یارانه از ماه‌های قبل آغاز شده و بر اساس آن حدود ۷۵ درصد از هزینه تبدیل، به صورت یارانه دولتی پرداخت می‌شود.

طاهری اضافه کرد: به مالکان خودروهای مشمول این طرح، پیامک واجد شرایط بودن استفاده از طرح ارسال می‌شود و آنان می‌توانند با مراجعه به سامانه GCR.NIOPDC.IR به ثبت‌نام و نوبت‌گیری در کارگاه‌های مجاز تبدیل، اقدام کنند.

وی بیان داشت: هم اینک ۴۰ باب جایگاه سی‌.ان‌.جی در استان فعال است که با ظرفیت کلی عرضه ۵۶ هزار و ۵۰۰ نرمال متر مکعب در ساعت درحال ارائه خدمات به شهروندان هستند که با ارتقای ظرفیت تجهیزات موجود چهار باب جایگاه طی ماه‌های آینده، سه هزار و ۵۰۰ نرمال متر مکعب بر ساعت به ظرفیت موجود اضافه خواهد شد.

مدیر فرآورده‌های نفتی قم افزود: طرح رایگان دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی از طریق چهار کارگاه مجاز در استان ، در حال اجراست.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار