فرمانده یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی ایلام خبر داد؛
فرمانده یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی ایلام گفت: ۲۹ هزار متر مربع از اراضی ملی این استان به ارزش ۵۰۰ میلیارد ریال در سال جاری رفع تصرف شده است.
کد خبر: ۱۰۲۱۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲ 09 January 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ فریدون یاسمی  اظهار داشت: این میزان رفع تصرف اراضی ملی طی ۷۹ عملیات از دست اشخاص فرصت طلب و سودجو توسط یگان حفاظت از اراضی ملی اداره کل راه و شهرسازی استان با همکاری و همراهی دستگاه قضا و نیروی انتظامی استان خارج شده است.

وی با تقدیر از تعامل و همکاری دستگاه قضایی و نیروی انتظامی استان یادآور شد: به طور حتم و با قاطعیت با سودجویانی که قصد تعدی و دست درازی به اراضی ملی و بیت المال را دارند برخورد قانونی خواهیم کرد و برای تحقق این امر مهم از کلیه توان اجرایی و قانونی خود استفاده می‌کنیم.

فرمانده یگان حفاظت از اراضی ملی اداره کل راه و شهرسازی ایلام تاکید کرد: ضمن جلوگیری از ادامه عملیات و تشکیل پرونده انواع ماشین‌آلات از جمله بیل مکانیکی، لودر، گریدر، کامیون و ... که در حال تخریب اراضی زراعی و تغییرکاربری غیرقانونی باشند نیز به عنوان وسایل و ابزار ارتکاب جرم با هماهنگی دستگاه قضایی توقیف و به پارکینگ منتقل خواهند شد.

سرهنگ یاسمی ادامه داد: یگان حفاظت این اداره کل با قاطعیت تمام مقابل افراد سودجو و فرصت طلب ایستاده و دست متجاوزان به اموال عمومی و بیت المال را کوتاه می کند.

وی اضافه کرد: مردم در معاملات خود شرایط احتیاط را رعایت کرده و پس از استعلامات لازم از اداره کل راه و شهرسازی و سایر ادارات مربوطه نسبت به خرید ملک اقدام کنند و در مواجهه با زمین‌خواری با شماره تلفن شبانه روزی ۱۶۵۶ یگان حفاظت اطلاع دهند./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار