مدیرکل بیمه سلامت استان همدان از تسویه مطالبات مهر ماه بیمارستان‌های دولتی استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۰۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۵ 05 January 2022
مدیرکل بیمه سلامت استان همدان از تسویه مطالبات مهر ماه بیمارستان‌های دولتی استان خبر داد. 

به گزارش تابناک همدان، سعید فرجی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی بزرگترین ارائه کننده خدمات سلامت در استان می‌باشد و حدود ۸۰ درصد اعتبارات و به نوعی هزینه‌های ما به این مجموعه تعلق می‌گیرد افزود: طی سال‌های اخیر برای نخستین بار است که ما منتظر دریافت اسناد دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها و ... هستیم و مطالبات کلیه اسنادی که در سالجاری پذیرش و رسیدگی شده پرداخت گردیده است. 

وی در خصوص پرداخت مطالبات مراکز درمانی استان اظهار کرد: سال‌های قبل بدهی‌های عمده‌ای به این مراکز داشتیم و گاهی بدهی‌های ما به چند ماه می‌رسید، اما خوشبختانه در حال حاضر وضعیت پرداخت‌ها بسیار بهتر شده است. 

مدیرکل بیمه سلامت استان همدان با بیان اینکه مطالبات مهر ماه بیمارستان‌های دولتی پرداخت شده است افزود: مطالبات بیمارستان‌هایی که در موعد مقرر اسنادشان را ارسال نموده اند پرداخت شد و منتظر ارسال اسناد از سوی بیمارستان‌ها جهت رسیدگی و پرداخت هستیم. 
 
 فرجی با بیان اینکه تسریع در ثبت و ارسال اسناد پزشکی بیمارستان‌های دولتی دانشگاهی قطعا در تسریع پرداخت مطالبات موثر است افزود: امیدواریم با تعامل بیشتر، اسناد بیمارستانی مراکز دولتی و دانشگاهی را سریع‌تر دریافت و پرداخت کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار