هواشناسی استان یزد از بارش بیشترین نزولات جوی شبانه روز گذشته در مناطق جنوبی استان خبر داد و از تداوم این بارش‌ها به ویژه در ارتفاعات و مناطق شمالی و شرقی تا فردا سه‌شنبه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۰۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۳ 03 January 2022

نقشه‌های هواشناسی بیانگر ادامه فعالیت سامانه بارشی طی امروز تا ظهر سه‌شنبه بر روی استان یزد است. بر این اساس طی این مدت وضعیت جوی به‌صورت نیمه ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد و بارش پراکنده به ویژه در ارتفاعات و مناطق شمالی و شرقی پیش‌بینی می‌شود.

همچنین از عصر چهارشنبه تا اوایل پنجشنبه با فعالیت موج سرد جوی، بارش پراکنده برف و باران و متعاقب آن تا روز جمعه کاهش دما و مه آلودگی پیش بینی می‌شود.

براساس گزارش‌های واصله از ایستگاه‌های هواشناسی استان طی شبانه روز گذشته بیشترین بارندگی از بختیاری شهرستان خاتم و مرخنگان شهرستان مروست به ترتیب به میزان ۳۷ و ۳۱ میلی‌متر گزارش شده است، البته برخی نقاط استان نیز شاهد بارش برف بوده که برطبق گزارش‌های دریافتی تا صبح امروز بیشترین میزان بارش برف مربوط به دره‌شیر سانیج به میزان ۸ و خود سفلی تفت به میزان دو سانتی‌متر بوده است.

بیشینه دمای استان در شبانه روز گذشته نیز مربوط به بافق با دمای ۱۷ درجه سانتیگراد و کمیته آن از ده‌بالا و بیداخوید به ترتیب به میزان منهای سه و دو درجه سانتیگراد بوده است.

دمای شهر یزد نیز در همین مدت بین ۴ تا ۱۶ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

منبع: ایسنا
برچسب ها: آلودگی ، برف ، هواشناسی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار