مردم استان مرکزی طی ۹ماهه سالجاری۴۴ میلیاردو ۸۸۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان درقالب کمک طرح‌های مبتنی بر نیاز در راستای رفع نیازهای شناسایی شده خانوارهای تحت حمایت به کمیته امداد استان مرکزی پرداخت کردند.
کد خبر: ۱۰۱۹۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۶ 01 January 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، شاپور جلالی ، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه کمک‌های مبتنی بر نیاز خیران در امور محرومان هزینه می شود، گفت: کمک های مبتنی بر نیاز جمع آوری شده در درون استان مرکزی و شهرستان های استان صرف رسیدگی به امر مددجویان در قالب پرداخت جهیزیه،کمک های درمان،پرداخت وام قرض الحسنه،ایجاد اشتغال،کمک به تأمین و تعمیر منازل مسکونی مددجویان می شود که در رفع فقر و نیازهای مددجویان بسیار مؤثر و مفید بوده است.
وی افزود: مردم استان مرکزی طی ۹ماهه سالجاری ۴۴ میلیاردو ۸۸۲میلیون و ۹۰۰هزار تومان درقالب کمک طرح‌های مبتنی بر نیاز در راستای رفع نیازهای شناسایی شده خانوارهای تحت حمایت به کمیته امداد استان مرکزی پرداخت کردند.
وی گفت: کمک های دریافتی به نسبت مدت مشابه سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است وهمشهریان می توانند نذورات،اعانات و کمک های اهدائی خود را به شماره حساب ۰۱۱۱۴۷۰۰۷۰۰۰۵نزد بانک ملی شعبه شهید مدنی اراک واریز کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار