با هدف تسهیل، تسریع و مدیریت خدماتِ قابل ارائه به خانواده های تحت پوشش کمیته امداد، طرح امداد هوشمند اجرا می شود.
کد خبر: ۱۰۱۹۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹ 31 December 2021

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان، از اجرای سامانه امدادِ هوشمند و کارآمد، همزمان با سراسر کشور در استان اصفهان خبر داد و گفت: با هدفِ چابک سازیِ فرآیندِ ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف، با استقرارِ سامانه جامع امدادِ هوشمند، همه امکانات برای ساماندهی و انتقال اطلاعات به سیستم جدید به کار گرفته شده است.

کریم زارع، بررسی، به روز رسانی و صحت سنجیِ اطلاعاتِ فردیِ مددجویان را بخشی از مزایای این سامانه دانست و گفت: روش جمع آوری این اطلاعات، ابتدا بر اساس خوداظهاریِ مددجویان و پس از آن، با استفاده از اطلاعات سایر دستگاه ها از جمله تامین اجتماعی، بهزیستی و ثبت احوال است.

وی با تاکید بر اینکه پس از تکمیل اطلاعات، تمامی خدمات این نهاد در بستر سامانه امداد هوشمند و کارآمد (تحت وب) ارائه خواهد شد، افزود: در این سامانه، متقاضیان نیازمند می توانند برای دریافتِ خدمات مختلف، با ثبت کدملی، کدپستی، شماره همراه سرپرستِ خانوار در سامانه به نسانی: soha.emdad.ir اقدام کنند؛ همچنین، گزینه ای نیز برای کمکِ نیکوکاران پیش بینی شده تا خَیران بتوانند کمک های خود را طبق نیات خود به امداد پرداخت کنند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار