مدیر روابط عمومی مرکز نیکوکاری بچه محل در آیین افتتاحیه این مرکز  اظهار داشت: بعد از اتمام فرآیند پذیرش و تشکیل پرونده مددجویان که شامل تکمیل فرم، مصاحبه حضوری و بازدید از محل سکونت و ... که توسط معاونت مددکاری مرکز نیکوکاری بچه محل متشکل از نیروهای تحصیل کرده و با تجربه می باشد صورت می پذیرد ، خانواده‌ها در موضوعات یاد شده با برنامه ریزی دقیق تحت پوشش مرکز نیکوکاری بچه محل قرار میگیرند.
کد خبر: ۱۰۱۹۳۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵ 30 December 2021

مرکز نیکوکاری «بچه محل» در استان البرز افتتاح شد

به گزارش «تابناک البرز» کرمی گفت: با نشست های مختلف ، مصاحبه های چهره به چهره و مشورت های بسیار با جمعی از افراد با تجربه و کاربلد درامور خیر و نیکوکاری همچنین برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مرکز نیکوکاری « بچه محل » در جهت تمایل و هم افزایی با کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز ماموریت خود را در هفت موضوع: ارزاق و پوشاک ، بهداشت و درمان ، اعطای وام قرض الحسنه  ، کمک هزینه تحصیل فرزندان ، ایجاد و تهیه مسکن ، اشتغال و کارآفرینی همچنین تهیه جهیزیه خانواده های نیازمند تحت پوشش آغاز کرد.

مدیر روابط عمومی مرکز نیکوکاری «بچه محل» گفت: تمام تلاش همکاران ما در مرکز نیکوکاری بچه محل در سطح استان البرز این است تا با جمع آوری کمک های مردمی و استفاده از  ظرفیت خانواده هایی با توان مالی مناسب و کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردمی بتوانیم بخشی از دغدغه‌های خانواده‌های نیازمند را برطرف کنیم و تاکید کردند ایجاد اشتغال و توانمندسازی خانواده های تحت پوشش در این مرکز با جدیت بیشتری مورد توجه قرار میگیرد.

وی اضافه کرد: مجموعه مرکز نیکوکاری «بچه محل» به دنبال آن است که فرهنگ انفاق و احسان و نیکوکاری را‌ نشر دهد البته این رویکرد همراه با حفظ عزت نفس و تکریم خانواده های نیازمند تحت پوشش که بسیار این مسئله حائز اهمیت می باشد صورت می گیرد.

ایشان تاکید کردند: آنچه در مرکز نیکوکاری« بچه محل» تدارک دیده شده این است که ما باید نیاز این خانواده ها را با همت و همراهی خیرین و نیکوکاران عزیز در اسرع وقت و درکمترین زمان پاسخگو باشیم.

کرمی گفت: معاونت ها و مدیران ما در مجموعه مرکز نیکوکاری بچه محل خالصانه و صادقانه در راستای خدمت رسانی به نیازمندان اقدام می کنند.

ایشان ضمن تشکر و قدردانی از همراهی و مشارکت همیشگی خیرین و نیکوکاران عزیز که همیشه پای کار در کمک رسانی به خانواده های نیازمند هستند افزود: با توکل بر خدا و توسل به ائمه اطهار (س) باید دست در دست هم دهیم تا با اتحاد و همدلی و مشارکت بیشتر بتوانیم بسیاری از نیازهای این خانواده ها را رفع کنیم.

مدیر روابط عمومی این مرکز از بیان رهنمودها و همراهی جناب آقای محمدی فرد مدیرکل محترم کمیته امداد استان البرز همچنین جناب آقای طاهری مدیر کمیته امداد منطقه یک استان البرز تشکر و قدردانی نمودند و اضافه کرد: طی نشست های بسیار با این عزیزان هدف از تشکیل مراکز نیکوکاری در استان البرز شناسایی خیرین محلی برای کمک به نیازمندان بیان شده است که با لطف خدا و همراهی مردم و نیکوکاران عزیز اتفاقات خوبی در این زمینه در سطح استان شکل گرفته است.

وی عنوان کرد: معاونت مشارکت های مردمی مرکز نیکوکاری «بچه محل» آماده پذیرش هرگونه خیرات و نذورات  خیرین و نیکوکاران عزیز در طول سال می باشد ، لذا  شماره تلفن دفتر مرکزی جهت هماهنگی خیرات و نذورات ، همچنین معرفی خانواده ها : 02634472004  و شماره کارت  6037997950411463 به نام مرکز نیکوکاری« بچه محل » برای واریز احسان  خیرین گرامی می باشد.

کرمی یادآور شد: توزیع صندوق های صدقات ، امکان واریز وجه از طریق تلفن همراه ، راه اندازی واحد تاج گل جهت مراسمات مختلف ، طرح دهم های ده تومانی بچه محل ، قربانی اول ماه و ... از اقدامات صورت گرفته معاونت مشارکت های مردمی مرکز می باشد که هماهنگی آن از طریق دفتر مرکزی انجام می گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار