استاندار قم ضمن تاکید بر لزوم برداشتن موانع و مشکلات بانکی جهت تامین سرمایه در عرصه تولید، همکاری تمام و کمال بانک‌های استان را در راستای حمایت از بخش تولید و سرمایه‌گذاری در استان خواستار شد.
کد خبر: ۱۰۱۸۶۶۸
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶ 27 December 2021

به گزارش تابناک قم، سیدمحمد تقی شاهچراغی در جلسه شورای هماهنگی بانک‌های قم که در محل شعبه مرکزی بانک صادرات استان برگزار شد، ضمن دریافت مسائل و مشکل‌های  شعبه‌های  بانک‌های استان، عملکرد بانک‌های دولتی را در پرداخت و هزینه کرد ۸۵ درصدی منابع جذب شده به بخش‌های مختلف تولید و سرمایه‌گذاری استان مثبت ارزیابی کرد.

وی همچنین با اشاره به اینکه اگر بانک‌ها نباشند چرخ اقتصاد کشور نخواهد چرخید افزود: مدیران بانک‌های عامل باید تمامی تلاش خود را در راستای حمایت از بخش تولید و سرمایه گذویاری به کارگیرند.

وی بیان کرد: از هر کمک و پیگیری از مرکز که منجر به رفع موانع بانکی شود دریغ نمی‌کنیم‌

شاهچراغی در ادامه با اشاره به سفر قریب الوقوع رئیس جمهور به استان گفت: مسئولان اقتصادی و بانک‌های استان تمامی درخواست‌ها و مشکل‌های قابل پیگیری خود را در راستای رفع موانع تولید و قوانین و اجرای مقررات بانکی همچون اقاله املاک تملیکی، واگذاری اختیارها، افزایش شعبه‌های روستایی و سرمایه‌گذاری در نوسازی بافت فرسوده را با اولویت‌بندی اعلام کنند تا در سفر مقام عالی دولت پیگیری لازم صورت گرفته و از حداکثر ظرفیت‌ها بهره‌برداری شود.

استاندارقم خاطرنشان کرد: بانک‌ها باید با بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌ها و امکانات موجود در چهارچوب قوانین و مقررات از هیچ کمکی در راستای حمایت از بخش تولید و نیز اجرای مصوبه بانک مرکزی در استمهال تسهیلات پرداختی در ایام شیوع بیماری کرونا مضایغه نکنند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار