کد خبر: ۱۰۱۸۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۰ 27 September 2015

رئیس هیات تکواندو استان البرز گفت: رقابتهای بین قاره‌ای آخرین شانس اکرم خدابنده و کیمیا علیزاده برای کسب سهمیه المپیک 206 ریو برزیل است.

محمد نوذری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه البرز، گفت: رقابتهای بین قاره‌ای اواخر فروردین ماه سال 95 در کشور فیلیپین برگزار می‌شود.

وی افزود: خدابنده و علیزاده دو نماینده استان البرز در تیم ملی بانوان برای حضور در رقابتهای المپیک چاره‌ای ندارند جز آن که در این رقابتها بتوانند به مدال طلا و یا نقره دست یابند.

نوذری اظهار کرد: دختران هوگوپوش ایران دیگر شانسی برای کسب سهمیه المپیک از طریق رنکینگ المپیکی ندارند؛ چرا که از طریق رنکینگ تنها کسانی می توانند به المپیک صعود کنند که در بین شش نفر اول هر یک از چهار وزن قرار داشته باشند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تکواندوکاران ایران امتیازات لازم را برای قرار گرفتن در جمع شش نفر اول را کسب نکرده اند، آخرین فرصت آنان برای حضور در المپیک مسابقات بین قاره‌ای است.

نوذری گفت: با این وجود امید بسیار زیادی به حضور خدابنده و علیزاده در المپیک 2016 برزیل داریم.

رئیس هیات تکواندو استان البرز در پایان گفت: اکرم خدابنده و کیمیا علیزاده دو تکواندو کار خوب استان البرز از شانس های رسیدن به مدال المپیک هستند و امیدوارم با نشان دادن توانمندی های خود در رقابتهای بین قاره ای به المپیک صعود کنند و بتوانند در این رقابتهای بزرگ نیز خوش بدرخشند و پرچم کشورمان را به اهتزاز درآورند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار