مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات از جذب هشت پزشک متخصص در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۷۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵ 22 December 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر مهدی قلیچ خانی افزود: با جذب و آغاز به کار این هشت همکار دارای تخصص، شمار پزشکان متخصص جذب شده در این شهرستان به ۱۸ مورد می رسد و امید می رود خدمات ارائه شده با کیفیت تری به همشهریان و روستاها و مناطق اطراف ارائه کنیم.
وی یادآورشد: این همکاران در رشته‌های تخصصی زنان، اطفال، داخلی، بیهوشی، روان پزشک، گوش و حلق بینی، رادیولوژی و ارتوپدی جذب شده‌اند.
وی تاکید کرد: پیشتر ۱۰ پزشک متخصص به شهروندان محلات خدمات درمانی ارائه می‌دادند و انتظار می‌رود با اضافه شدن هشت پزشک متخصص جدید، بسیاری از مشکلات و چالش‌های حوزه بهداشت و درمان شهرستان رفع شود.
دکتر قلیچ خانی ادامه داد: با تامین این پزشکان بیماران و مراجعان برای دریافت خدمات پزشکی تخصصی نیازی به مراجعه به شهرهای همجوار و صرف وقت و هزینه‌های جانبی ندارند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان محلات در ادامه به احتمال شیوع ویروس جهش یافته اُمیکرون در استان و شهرستان محلات اشاره کرد و گفت: برای جلوگیری از خطرات و تلفات ناشی از ابتلا به این ویروس، می طلبد که مردم همچنان در رعایت پروتکل های بهداشتی به خصوص زدن ماسک و تزریق واکسن کرونا همچون روزهای نخست شیوع این بیماری جدیت داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار