مجتمع بین راهی حمل و نقل در مراسمی با حضور مدیرکل راهداری و حمل و نقل یزد و مسئولان محلی مهریز روز سه‌شنبه در دهستان تنگچنار این شهرستان افتتاح شد.
کد خبر: ۱۰۱۷۵۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵ 22 December 2021

به گزارش ایرنا، این مجتمع در کنار جاده اصلی تنگچنار و شامل مسجد و سرویس‌های بهداشتی و محل استراحت مسافران و رانندگان در زمینی به وسعت ۲۰۰ مترمربع و زیربنای ۱۵۰ مترمربع است .

رییس اداره راهداری و حمل و نقل مهریز گفت: برای ساخت این مکان بیش از ۳۰ میلیارد ریال بودجه ملی تامین و هزینه شده است که نقش مهمی در آسایش مردم و مسافران این منطقه دارد.

علی‌محمد باغبان در حاشیه افتتاح این مکان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: توسعه نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی در مسیر محورهای مواصلاتی برای خدمات رسانی به شهروندان از برنامه‌های محوری در شهرستان مهریز با توجه به موقعیت جغرافیایی این شهرستان است.

استان یزد ۶۸۱ کیلومتر بزرگراه، ۶۵۷ کیلومتر راه اصلی، ۹۸۰ کیلومتر راه فرعی و ۲هزار و ۲۵۰ کیلومتر راه روستایی دارد که ۱۲۶۷ کیلومتر آن جزو راه‌های شریانی و ملی هستند.

هفت هزار و ۴۸۰ دستگاه خودرو در بخش حمل بار و ۷۳۰ اتوبوس در بخش جابه‌جایی مسافر فعالیت دارد و روزانه حدود ۴۰۰ هزار دستگاه خودرو در جاده‌های برون شهری استان یزد رفت و آمد می‌کند.

مرکز شهرستان مهریز با ۵۵ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد و شامل یک شهر و یک بخش مرکزی با پنج دهستان و ۴۶۷ آبادی است.

منبع: ايرنا
برچسب ها: افتتاح ، مجتمع ، راهداری ، مهریز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار