به گفته مدیرعامل مؤسسه نیکوکاری باران لبخند 20 موضوع نذر در سایت نذرستان این مجموعه طراحی شده که امکان پرداخت نذورات به صورت برخط وجود دارد.
کد خبر: ۱۰۱۷۵۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۱ 21 December 2021

زهره سبقت اللهی در جمع اصحاب رسانه با اشاره به اینکه 10 پویش از طریق سایت نذرستان برگزار شده از برگزاری پویش یلدای 1400 خبر داد و گفت: سایتی با چنین محتوا برای نخستین بار در کشور طراحی شده است.

وی در ادامه عنوان کرد: با ۲۷ خیریه در سطح کشور تفاهم‌نامه همکاری امضا کرده ایم این در حالی است که تاکنون مجری ۱۵۲ مورد پرونده در مؤسسه بوده‌ایم.

سبقت‌الهی در مورد پویش هایی که در این مرکز خیریه به سرانجام رسیده است توضیح داد: از جمله پوشش‌های انجام شده در موسسه نذر زندگی، لبخند ماندگار آب با هدف ساخت آب انبار در جنوب ایران و دسترسی به آب بهداشتی، پویش‌هایی برای تأإمین پوشاک و ارزاق و لوازم التحریر است. همچنین نذر کتاب، فرهنگ و دانایی و پویشی برای جمع‌آوری کتاب و اسباب‌بازی برای کودکان مناطق محروم داشته‌ایم.

مدیرعامل مؤسسه نیکوکاری باران لبخند  خاطرنشان کرد: پویشی که هم اکنون درحال اجرا داریم، یلدای ۱۴۰۰ است، ۱۴۰۰ هدیه ۵۰ هزار تومانی پیش‌بینی کرده‌ایم.

سبقت اللهی افزود: پویش ماندگار آب با هدف ساخت آب‌انبار در استان سیستان و بلوچستان از جمله پویش های پرطرفدار این مجموعه بوده است.

وی با بیان اینکه از زمستان ۹۸ تاکنون ۹۶۰ میلیون ورودی سایت بوده که عمدتاً کمک‌ها از مردم اصفهان بوده اضافه کرد: هوطنان خارج از کشور نیز در پویش های این مجموعه شرکت داشته اند به ویژه در عمران روستایی و آب انبار این موضوع نمود داشته است.

شفافیت در عملکرد رویکرد سایت نذرستان

در این نشست عباس دهکردی، رئیس هیئت‌ مدیره مؤسسه نیکوکاری باران لبخند نیز گفت: مؤسسه نیکوکاری باران لبخند از سال ۹۵ با رویکردی نوین شروع به فعالیت کرد چرا که بسیاری از مجموعه های خیریه تنها به موضوعات مادی می پردازند اما تلاش کرده ایم در راستای فرهنگ ورود داشته باشیم.

دهکردی در مورد سایت نذرستان این مجموعه توضیح داد: پیش از این مراکز خیریه از روش های سنتی برای کمک رسانی استفاده می کردند اما در این مجموعه به سمت روش های به روز و بر خط را در اولویت قرار داده ایم تا شفافیت در عملکرد مجموعه برای همگان قابل رویت باشد.

 وی با بیان اینکه کارهای فرهنگی فوق‌العاده زمان‌بر است، تأکید کرد: باید تلاش کنیم خانواده‌ها از نظر فرهنگی غنی باشند، چون باید در یک خانواده ضعیف، فرزندان را طوری بار بیاوریم که علاوه بر توانمندی خودشان به دیگران هم کمک کنند که این کار زمان‌بر است و اگر فرهنگ مردم ارتقا پیدا کند با معضلی به اسم فقر روبرو نخواهیم بود.

دهکردی افزود: موسسه نیکوکاری باران لبخند اهدافی نظیر حمایت از زنان بی‌بضاعت سرپرست خانواده و حمایت تحصیلی از دانش‌آموزان بااستعداد و نیازمند را در دستورکار قرار داده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار