فرمانده سپاه استان البرز برنامه‌های دومین سالگرد شهید سلیمانی را تشریح کرد و گفت: سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در استان البرز به صورت مردمی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۱۷۴۷۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰ 21 December 2021

به گزارش «تابناک البرز» سردار علیرضا حیدرنیا در جلسه ستاد بزرگداشت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی توسط مزدوران آمریکایی در عراق اظهار داشت:  شهید سلیمانی دلداده حضرت زهرا (س) و از عاشقان ایشان بود.

وی افزود: برگزاری مراسم دهه فاطمیه در کرمان همیشه مورد توجه شهید سلیمانی بود.

فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه شهید سلیمانی در تمام عمر  به جهاد و دفاع از اسلام و اهل‌بیت (س) اهتمام داشت بیان کرد: وی  از همان دوران جوانی با آغاز جنگ تحمیلی از مدافعان حریم ایران اسلامی بود.

حیدرنیا با بیان اینکه بزرگداشت این شهید از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در این زمینه وظیفه سنگینی بر عهده داریم عنوان کرد: اقدامات شهید سلیمانی سبب استحکام پایه‌های انقلاب در منطقه شد.

وی یکی از دستاوردهای خون حاج قاسم را زنده بودن انقلاب خواند و افزود: با  شهادت حاج قاسم دشمن‌شناسی در بین مردم رشد چشمگیری کرد و وحدت ملی به نمایش گذاشته شد و ضعف و زوال دشمن نیز نشان داده شد.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز بیان کرد: حاج قاسم سلیمانی متعلق به یک قشر و جناح خاص نیست بلکه یک قهرمان فرا ملی و متعلق به امت اسلام و جهان بشریت است.

وی با بیان اینکه این ستاد به منظور ایجاد هماهنگی و هم افزایی در استان البرز  تشکیل شده است، گفت: رویکرد اصلی ستاد، مردمی برگزار شدن مراسمات است چرا که مقام معظم رهبری سال گذشته نیز توصیه فرمودند که برگزاری مراسم بزرگداشت مردمی باشد.

فرمانده سپاه استان البرز ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی فردی  مردمی بود و مردم هم عاشق ایشان هستند و  برنامه‌های مفصل و بسیاری از سوی سپاه، بسیج و مردم پیش‌بینی شده است.

حیدرنیا با بیان اینکه بسیج و سپاه دو برنامه محوری در 9 دی روزبصیرت و 13 دی سالروز شهادت حاج قاسم با حضور دو سخنران کشوری برگزار می کند، تصریح کرد: از همه علاقه‌مندان به حاج قاسم سلیمانی برای شرکت در مراسمات برگزار  دعوت می‌کنیم و انتظار داریم رسانه‌ها برای ترویج و تبیین شخصیت شهید سلیمانی و اطلاع‌رسانی برنامه‌های بزرگداشت تولیدات فاخری ارائه دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار