تابناک-دو بیمارستان صحرایی تخصصی و فوق تخصصی فرماندهی بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه با ظرفیت ۲۲۴ تخت بستری در مناطق کم برخوردار جزیره قشم برپا شده است.
کد خبر: ۱۰۱۷۳۵۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۲ 21 December 2021

به گزارش تابناک از هرمزگان  معاون بهداری نیروی زمینی سپاه گفت: بیمارستان سیار فوق تخصصی ۱۲۸ تخت خوابی حضرت امام حسین (ع) در روستای جیجیان و بیمارستان سیار ۹۶ تخت خوابی سپهبد شهید قاسم سلیمانی در روستای گوری جزیره قشم برپا شده است.
سردار احمد اخوان مهدوی گفت: در این دو بیمارستان بخش‌های بستری، اورژانس، MRI و CT scan، رادیولوژی و آزمایشگاه، درمانگاه‌های تخصصی شامل زنان، اطفال، ارولوژی، ارتوپدی، داخلی، چشم پزشکی، دندانپزشکی و روانشناسی به مردم خدمت رسانی می‌کنند.
معاون بهداری نیروی زمینی سپاه افزود: همه خدمات بخش‌های مختلف از جمله خدمات دارویی بیمارستان‌های سیار نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مستقر در شهرستان قشم، کاملاً رایگان است.
سردار احمد اخوان مهدوی گفت: حضور پزشکان متخصص و همچنین لوازم، دستگاه‌ها و تجهیزات پزشکی به روز در این دو بیمارستان سبب شده تا ارائه خدمات به بهترین شیوه انجام پذیرد.
به گفته سردار اخوان مهدوی بیمارانی که به طول درمان نیاز دارند و مشکل شان حاد است، در بیمارستان‌های نیروی زمینی سپاه یا سایر بیمارستان‌ها بستری و به صورت رایگان، مداوا می‌شوند.
وی با اشاره به اینکه تاکنون ۱۳ هزار مراجعه در این دو بیمارستان ثبت شده، افزود: کارکنان این بیمارستان‌ها از ۲۵ آذرماه خدمات رسانی رایگان و تخصصی را به مردم عزیز این مناطق آغاز کرده اند و این خدمات تا یکم دی ماه ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار