رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان دلیجان از صدور یک اخطار کتبی و سه تذکر در بازرسی از تاسیسات گردشگری در این شهرستان به علت رعایت نکردن اصول بهداشتی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۶۴۴۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵ 16 December 2021

 

به‌گزارش تابناک مرکزی، پروین سادات طیبی افزود : در بازرسی تیم نظارت بر تاسیسات گردشگری با حضور نماینده اداره کل میراث فرهنگی، نماینده اداره بهداشت و نماینده دامپزشکی استان درروز گذشته، یک هتل، یک واحد پذیرایی بین راهی و یک رستوران در این شهرستان به دلیل عدم رعایت مسائل بهداشتی و پایبندی به شیوه‌نامه‌های بهداشتی، سه تذکر و یک اخطار پلمپ گرفتند.
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان دلیجان با تاکید بر معدوم کردن مقادیر زیادی گوشت و مواد غذایی در این واحدها افزود: به این واحدها به مدت یک هفته فرصت داده شد تا نسبت به استانداردسازی و تطبیق خود با ضوابط اقدام کنند.
طیبی با اشاره به این‌که در پروتکل‌های ابلاغ شده مواردی نظیر کنترل قیمت‌ها، مناسب سازی محیط در واحدها و تجهیز مناسب واحدهای گردشگری با تجهیزات بهداشتی مورد تاکید قرار گرفته است، اظهار داشت : این بازرسی‌ها با هدف نظارت بر حسن انجام کار از سوی تاسیسات و مراکز خدمات گردشگری استان و همچنین بررسی اجرای شیوه‌نامه‌های بهداشتی مقابله و پیشگیری از کرونا از سوی این اماکن انجام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار