چهاردهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی، دام، طیور، باغبانی، نهاده‌ها و صنایع وابسته استان مرکزی با حضور استاندار، معاونان استاندار، سرپرست سازمان جهاد کشاورزی و شماری از مسئولان استان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی غرب کشور در اراک گشایش یافت.
کد خبر: ۱۰۱۶۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۸ 15 December 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، استاندار مرکزی در حاشیه این نمایشگاه گفت: برگزاری این نمایشگاه نقش مهمی در معرفی ظرفیت‌های کشاورزی استان مرکزی دارد.
فرزاد مخلص‌الائمه افزود: اگر چه استان مرکزی به عنوان قطب چهارم صنعت کشور آوازه دارد اما ظرفیت‌های کشاورزی ارزشمندی در این استان وجود دارد که باید مورد توجه فعالان کشور قرار گیرد.
وی ادامه داد: شرکت‌های مختلفی از تولیدکنندگان ماشین‌آلات، تجهیزات و مکمل‌ها و شرکت‌های دانش بنیان از نقاط مختلف کشور در این نمایشگاه حضور دارند و توانمندی‌ها و دستاوردهای این واحدهای تولیدی بسیار قابل توجه است.
استاندار مرکزی یادآورشد: شرکت‌های تولیدی خارج از استان که در این نمایشگاه حضور دارند، در صورتی که تمایل به سرمایه‌گذاری در سرزمین آفتاب را داشته باشند، مدیریت ارشد استان و دستگاه‌های اجرایی مربوطه می‌توانند این مسیر را برای آنها هموار کنند. مخلص‌الائمه اظهار داشت: بخش کشاورزی می‌تواند نقش موثری در توسعه اقتصادی کشور داشته باشد و اگر بخواهیم اقتصاد مبتنی بر نفت را کنار بزنیم باید در کنار صنعت و خدمات از حوزه کشاورزی نیز حمایت ویژه شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار