نمایندگان شورای اسلامی شهر آمل در 6 سازمان و کمیسیون شهری امروز با برگزاری انتخابات در صحن علنی مشخص شدند.
کد خبر: ۱۰۱۶۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴ 27 September 2015
به گزارش تابناک مازندران در شهرستان آمل، جلسه علنی اعضای شورای شهر آمل امروز با حضور 11 عضو شورانشین و خبرنگاران برگزار شد.
در این نشست نمایندگان شورای اسلامی شهر در 6 سازمان و کمیسیون شهری پس از برگزاری انتخابات مشخص شدند.
فرزین محمودی‌پاتی که برای عمل جراحی و امور درمانی راهی تهران شده بود، به همراه مسعود تسلیمی غایبان این نشست بودند.
در گام نخست انتخابات بین اعضای شورا در مورد نماینده شورا در سازمان اتوبوسرانی تعیین‌تکلیف شد که در آن از بین 11 رأی مأخوذه، تعداد هشت رأی به‌نام تنها کاندیدا نبی‌الله توسلی بود و سه تعرفه بدون نام جمع‌آوری شد.
قاسم صالحی هم تنها کاندیدای نماینده شورا در سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری (فاوا) بود که از بین 11 رأی مأخوذه، تعداد 8 رأی را از آن خود کرد و سه رأی نیز بدون نام بود.
خدیجه قدرت تنها کاندیدای نماینده شورا در کمیسیون توافق و تفکیک بود که از بین 11 رأی مأخوذه با احتساب چهار رای بدون نام، هفت رأی را از آن خود کرد.
قاسم صالحی بار دیگر تنها کاندیدای نماینده شورا در کمیسیون معاملات شهرداری بود که از بین 11 رأی مأخوذه با احتساب سه رای مخدوش، هشت رأی را به نام خود ثبت کرد.
تنها کاندیدای مسئول کمیسیون توسعه و برنامه‌ریزی شورا نبی‌الله توسلی بود که در مجموع 11 رأی مأخوذه با احتساب دو رای سفید، تعداد 9 رأی را از آن خود کرد.
خدیجه قدرت کاندیدای نماینده دوم شورا در کمیسیون حل اختلاف شهرداری بود که از بین 11 رأی مأخوذه با احتساب چهار رأی بدون نام، 7 رأی را کسب کرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار