بهترین هتل های اصفهان نظیر هتل پارسیان سوئیت، هتل عالی قاپو، هتل سنتی، هتل ملک، هتل ستاره و هتل شیخ بهایی است.
کد خبر: ۱۰۱۵۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶ 13 December 2021

بهترین هتل ‌های زیر 400 هزار تومان در اصفهان

شهر اصفهان پایتخت صنایع‌دستی ایران محسوب شده و دارای جذاب‌ترین جاذبه‌های دیدنی است. از مهم‌ترین و زیباترین جاذبه‌های این شهر می‌توان به سی و سه پل، آکواریوم اصفهان، موزه موسیقی، مجموعه تفریحی کوه صفه، خیابان چهارباغ و پل خواجو اشاره کرد. ناگفته نماند که اصفهان دارای بهترین و لوکس‌ترین اقامتگاه‌ها در سطح کشور است. نمونه‌ای از هتل های اصفهان را در ادامه به شما معرفی می‌کنیم. اگر قصد رزرو هتل در اصفهان را دارید این مطلب جذاب را از دست ندهید.

هتل پارسیان سوئیت اصفهان

 اتاق 3 تخته هتل پارسیان سوئیت اصفهان

این هتل زیبا در مجاورت زاینده رود و پل تاریخی سی و سه پل قرار گرفته است و جزو هتل های سه ستاره این شهر محسوب می‌شود. هتلی با چشم‌انداز منحصربه‌فرد که در سال ۱۳۵۵ افتتاح گردید. این هتل زیرمجموعه گروه هتل های پارسیان است. واحدهای اقامتی هتل پارسیان سوئیت اصفهان ۵۲ عدد است. این اتاق‌ها دکوراسیون زیبا و مدرنی دارند و به صورت دو تخته برای یک نفر، دو تخته دبل، دو تخته تویین، سه تخته و چهار تخته ارائه می‌شود.

 البته باید بدانید که این هتل دارای سوئیت پنج تخته نیز هست که برای سفرهای دسته جمعی و خانوادگی مناسب است. از امکانات داخلی اتاق‌های هتل پارسیان سوئیت می‌توان به پنجره‌های دوجداره، مینی بار، چای‌ساز، اینترنت، صبحانه رایگان، حمام اختصاصی، سرویس بهداشتی، لوازم بهداشتی و سشوار اشاره نمود. از جمله امکاناتی که هتل پارسیان سوئیت اصفهان در اختیار شما قرار می‌دهد شامل رستوران سی و سه پل با انواع غذاهای خوشمزه ایرانی و فرنگی، اینترنت پرسرعت در لابی، اتاق چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات خشک‌شویی، پارکینگ عمومی و صندوق امانات است.

هتل عالی قاپو اصفهان

 

اتاق 2 تخته هتل عالی قاپو اصفهان با تم آبی یکی از هتل های لاکچری اصفهان، هتل عالی قاپو است که به عنوان یک هتل چهار ستاره شناخته می‌شود. این هتل در یکی از زیباترین خیابان‌های اصفهان یعنی خیابان چهارباغ عباسی قرار گرفته است. هتلی که یک اقامت راحت و آسوده را به شما هدیه می‌کند و از همه مهم‌تر اینکه به جاذبه‌های گردشگری و اماکن توریستی این شهر نیز اشراف دارد. این جاذبه‌ها نظیر سی و سه پل، زاینده رود، پل خواجو، میدان نقش جهان، مدرسه چهار باغ و کاخ هشت ‌بهشت است.

معماری هتل عالی قاپو اصفهان تلفیقی از سبک معماری مدرن و سنتی ایران است. این هتل زیبا دارای واحدهای اقامتی راحت و مدرنی بوده که تجهیزاتی مانند مبلمان، یخچال، تلفن، تلویزیون ال‌سی‌دی، حمام، وسایل بهداشتی، سرویس بهداشتی، میز و صندلی، کتری برقی دارد. هتل عالی قاپو دارای چندین رستوران بوده که معروف‌ترین آنها، رستوران ایتالیایی است.

همچنین باید بدانید که این هتل دارای سالن کنفرانس مجهز با ظرفیت ۱۴۰ نفر برای انواع مراسم‌ها و جلسات کاری است. از امکانات ویژه هتل عالی قاپو اصفهان می‌توان به سونا خشک، استخر و سونا بخار اشاره نمود. امکانات عمومی این هتل که موجب آسایش و رفاه شما خواهد شد شامل وان، روم سرویس، آسانسور، فروشگاه سوغاتی، آرایشگاه مردانه است.

هتل ستاره اصفهان

 

 اتاق 2 تخته دابل هتل ستاره اصفهان

اگر برنامه رزرو هتل در اصفهان را پیش رو دارید یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما هتل ستاره اصفهان است. شاید این هتل را با نام هتل صدف بشناسید که امروزه به نام هتل ستاره معروف است. این هتل سه ستاره اتاق‌های فوق‌العاده دلبازی دارد. از قلم نیفتد که هتل ستاره به مهم‌ترین بناهای تاریخی این شهر نظیر میدان نقش جهان اشراف دارد. واحدهای اقامتی این هتل به ۵۷ عدد می‌رسد که شامل اتاق و سوئیت است.

تمامی اتاق‌های هتل ستاره اصفهان مجهز به تلویزیون، تلفن، اینترنت بی‌سیم و سیستم اعلام حریق هستند. از جمله امکانات عمومی این هتل می‌توان به کافی‌نت، خشک‌شویی، روم سرویس، تاکسی‌سرویس، رستوران تابستانی، سفره‌خانه سنتی، پارکینگ، کافی‌شاپ و تالار پذیرایی اشاره نمود. جاذبه‌های اطراف هتل ستاره شامل کاخ چهلستون، باغ گل‌ها و سی و سه پل است. این هتل دقیقاً در مرکز شهر قرار گرفته و در نزدیکی میدان امام نیز هست.

هتل سنتی اصفهان

هتل سنتی اصفهان یک بنای قدیمی و بااصالت است که قدمت آن به ۴۰۰ سال پیش بازمی‌گردد. بی‌شک اقامت در چنین هتلی جذاب به نظر می‌رسد. بنایی که در دوره صفوی ساخته شده و باری دیگر به عنوان یک هتل در سال ۱۳۸۶ مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل در واقع یک موزه حیرت‌انگیز است که اصالتش را حفظ کرده و هنوز هم می‌توانید آثاری از دوران صفوی را در آن ببینید. هتل سنتی اصفهان در یکی از قدیمی‌ترین محله‌های این شهر واقع شده است.

برای دسترسی به هتل سنتی اصفهان ابتدا باید به میدان نقش جهان بروید و وارد خیابان حکیم و سپس کوچه‌باغ قلندرها شوید. این هتل فضایی کاملاً سنتی و زیبا دارد که از دیدن آن لذت خواهید برد. هتل سنتی اصفهان از سبک معماری ایرانی بهره گرفته؛ یعنی تمام اتاق‌ها دور تا دور حیاط ساخته شده‌اند. در همین میان یک حوض مستطیلی بزرگ با فواره‌های بامزه به چشم می‌خورد.

کلیه پنجره‌ها از جنس چوب و شیشه‌های رنگی است که به سمت حیاط باز می‌شود و چشم‌انداز دل‌نشینی دارد. دکوراسیون اتاق‌ها نیز به صورت استاندارد و کاملاً مدرن است. هتل سنتی اصفهان با ۱۵ عدد اتاق و در مجموع ۵۰ عدد تخت، تابه‌حال توانسته از میهمانان شهر اصفهان به‌خوبی پذیرایی نماید. از امکانات عمومی این هتل می‌توان به سالن جشن و مراسم، رستوران سنتی، پارکینگ، خدمات خشک‌شویی، صندوق امانات، اینترنت و تاکسی‌سرویس اشاره نمود.

هتل ملک اصفهان

حتماً در مورد قیمت هتل های اصفهان تحقیق نموده‌اید و به دنبال یک هتل مقرون‌به‌صرفه هستید! با رزرو هتل ملک اصفهان دیگر نیازی نیست به هزینه‌ها فکر کنید! این هتل سه ستاره قیمت‌های مناسبی برای اقامت ارائه می‌دهد. هتل ملک اصفهان در خیابان زیبای هشت بهشت قرار گرفته و به جاذبه‌های دیدنی این شهر مانند مسجد شیخ لطف‌الله، میدان نقش جهان، زاینده رود، پل خواجو، کاخ چهلستون و عمارت عالی قاپو مشرف است.

هتل ملک اصفهان یک بنای سه طبقه بوده که دارای ۱۹ باب اتاق است. این اتاق‌ها دیزاین شکیل و امکانات ایده‌آلی برای اقامت دارند. برای صرف ناهار و شام می‌توانید به سفره‌خانه سنتی و رستوران هتل ملک اصفهان سر بزنید. در این مجموعه غذاهای خوشمزه و باکیفیت ارائه می‌شود. اتاق‌های هتل ملک اصفهان شامل یک تخته، دو تخته دبل، دو تخته تویین، سه تخته و چهار تخته هستند.

داخل این اتاق‌ها امکاناتی نظیر تلویزیون ال ای دی، صندوق امانات، یخچال، مینی بار، مبلمان، سرویس بهداشتی فرنگی، حمام اختصاصی، دراور و چیلر موجود است. از جمله امکانات و خدمات عمومی هتل ملک اصفهان نظیر خشک‌شویی، آسانسور، پارکینگ روباز با گنجایش ۴۰ خودرو، سفره‌خانه، رستوران، کافی‌نت، اینترنت بی‌سیم رایگان و سالن همایش است.

هتل شیخ بهایی اصفهان

هتل شیخ بهایی اصفهان در خیابان تاریخی چهارباغ عباسی قرار گرفته است و سال ساخت آن به ۱۳۸۸ بازمی‌گردد. این هتل ۷ طبقه دارای ۵۲ واحد اقامتی مدرن و لوکس است که امکانات رفاهی خوبی را به مسافران ارائه می‌دهد. از جذاب‌ترین بخش‌های این هتل می‌توان به رستوران بام هتل شیخ بهایی اشاره کرد. این رستوران بسیار لوکس و جذاب است و چشم‌اندازی وسیع و بی‌نظیر به شهر اصفهان دارد.

هتلی که انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را ارائه می‌دهد و خاطره‌های دل‌نشینی به جا می‌گذارد. در سفره‌خانه سنتی این هتل می‌توانید طعم‌های اصیل ایرانی را بچشید و لحظات خاطره‌انگیزی را پشت سر بگذارید. امکانات عمومی هتل شیخ بهایی اصفهان شامل خدمات اتو، پارکینگ سرپوشیده، سالن پذیرایی، کافی‌شاپ، اینترنت بی‌سیم، تاکسی‌سرویس، آسانسور و روم سرویس است.

سخن پایانی

قیمت هتل در اصفهان موضوعی‌ست که فکر بیشتر مسافران را درگیر خود می‌کند. بی‌شک شما هم در این دسته قرار دارید! پس بدون هیچ معطلی وارد وب سایت ایران هتل آنلاین شوید و هتل های اصفهان را با تخفیفات ویژه رزرو نمایید. با این روش دیگر هیچ نگرانی از این بابت نخواهید داشت و به سرعت هتل مورد نظرتان را رزرو خواهید کرد.

متا: بهترین هتل های اصفهان نظیر هتل پارسیان سوئیت، هتل عالی قاپو، هتل سنتی، هتل ملک، هتل ستاره و هتل شیخ بهایی است.

انتهای رپرتاژ آگهی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار