بیش از ۸۰۰ کیلوگرم فرآورده لبنی غیر بهداشتی در قم معدوم و از چرخه مصرف خارج شد.
کد خبر: ۱۰۱۵۶۷۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱ 13 December 2021

به گزارش تابناک قم، نرگس جعفری افضل، مدیر گروه سلامت محیط و کارمرکز بهداشت استان قم، ظهر دیروز در گفت و گویی اظهار کرد: در ادامه تشدید نظارت‌های بهداشتی در بازرسی‌های به عمل آمده از سوی بازرسان این معاونت از صنوف استان قم،بیش از ۸۰۰ کیلوگرم فرآورده لبنی غیر بهداشتی  تاریخ گذشته، فاسد و فاقد مشخصات از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی جمع آوری و معدوم شد.

وی ادامه داد: این میزان فرآورده لبنی غیر بهداشتی و غیر قابل مصرف از یک واحد کارگاهی تولید لبنیات در قم کشف و معدوم و به کارگاه متخلف نیز با توجه به علت رعایت نکردن موارد بهداشتی و سهل انگاری در بازبینی سردخانه اخطار تعطیلی داده شد.

مدیر گروه سلامت محیط و کار مرکز بهداشت استان قم، رصد و پایش مستمر بر کارگاه‌ها، مراکز تولید مواد غذایی، رستوران‌ها و ... را از وظایف معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم برشمرد و تصریح کرد: این بازرسی‌ها با هدف کنترل مواد غذایی و سلامت جامعه اجرایی می‌شود.

جعفری از مردم خواست در صورت مشاهده مواد غذایی تاریخ گذشته، فاقد مهر و تایید بهداشت، مراتب را به سامانه تلفنی ۱۹۰ گزارش دهند تا در اسرع وقت از سوی کارشناسان مرکز بهداشت استان قم پیگیری شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار