رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خمینی‌شهر گفت: جشن تکلیف کودکان بی سرپرست خمینی‌شهر در امامزاده سید محمد (ع) خمینی‌شهر برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۱۵۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶ 12 December 2021

حسن توکلی با اشاره به توسعه برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در بقاع متبرکه شهرستان خمینی‌شهر و به ویژه امامزاده سید محمد (ع) اظهار داشت: برگزاری مرحله استانی چهل و چهارمین مسابقات قرآن سازمان اوقاف، برگزاری سومین گردهمایی ائمه جماعت استان اصفهان و دیگر برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی از جمله این اقدامات بوده است.
وی با بیان اینکه در جدیدترین اقدام نیز با همکاری موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها برگزاری مراسم جشن تکلیف کودکان بی سرپرست شهرستان خمینی‌شهر را در امامزاده سید محمد (ع) برگزار کردیم‌،‌ ابراز داشت: این برنامه با حضور 25 کودک بی سرپرست برگزار شد.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خمینی‌شهر تصریح کرد: اجرای برنامه‌های شاد مذهبی و هدیه چادر نماز به این کودکان از دیگر برنامه‌های این جشن بوده است.
وی افزود: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خمینی شهر این آمادگی را دارد که ظرفیت امامزادگان را برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و اجتماعی با رعایت سئونات اسلامی در اختیار شهروندان قرار دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :