معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: همزمان با سراسر کشور سامانه هوشمند مبارزه با کرونا با عنوان امید در این استان راه اندازی شد.
کد خبر: ۱۰۱۵۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۹ 12 December 2021

به گزارش ایرنا، علی اکبر عزیزی روز شنبه در نشست ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا افزود: سامانه امید که طرح محدودیت هوشمند کرونا و برای پیگیری واکسیناسیون راه اندازی شده از فردا همزمان با سراسرکشور آغاز می شود و امکان رصد وضعیت ابتلا و تزریق واکسن افراد از طریق سامانه وجود خواهد داشت.

وی ادامه داد: این سامانه در مرحله اول برای ادارات و ارگان های رسمی کشور و همچنین کارمندان راه اندازی شده که همه کارمندان موظف هستند در این سامانه ثبت نام کرده و موارد خواسته شده را وارد کنند.

عزیزی گفت: در مرحله بعد اصناف، حمل و نقل، مراکز فرهنگی و دانشگاهی، مراکز ورزشی و گردشگری وارد این سامانه خواهند شد و این سامانه در فازهای مختلف تکمیل می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد گفت: در این سامانه هوشمند سازی کنترل ویروس کرونا و برنامه ریزی برای کنترل هوشمند انجام شده و محدویت هایی برای افرادی که واکسن نزده اند، وجود خواهد داشت.

عزیزی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه وضعیت شهرهای استان، هم اکنون زرد و فقط دو شهرستان بافق و بهاباد نارنجی هستند گفت: خوشبختانه اکنون تمهیدات لازم اندیشیده شده است اما وضعیت شکننده ای وجود دارد و اگر دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و همچنین زدن ماسک ادامه پیدا نکند، شاهد وضعیتی بدتر از پیک های قبل خواهیم بود و لذا از همه شهروندان درخواست داریم کماکان موارد بهداشتی را رعایت کنند.

در این نشست تعدادی از مدیران دستگاههای اجرایی و همچنین طلایی مقدم فرماندار بافق و خانی فرماندار بهاباد گزارشی از اقدامات انجام شده برای پیشگیری از کرونا ارائه کردند و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

منبع: ايرنا
برچسب ها: هوشمند ، کرونا ، سامانه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار