مدیر کانون شهید روحی مشهد:
مدیر کانون شهید روحی مشهد گفت: با حمایت های ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی و به همت کانون شهید روحی مشهد، مسابقه کتابخوانی «مکتب سلیمانی ۲» با محوریت کتاب «منشور سلیمانی» و کتاب «قهرمان من» برگزار می شود.
کد خبر: ۱۰۱۵۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵ 11 December 2021

به گزارش تابناک رضوی، «علی اکبر روحی» با بیان این مطلب اظهار کرد: با حمایت های ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان رضوی و به همت کانون شهید روحی مشهد و مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد، انتشارات بوی شهر بهشت، ستاد مردمی بزرگداشت شهید سلیمانی، بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۱ مشهد، سپاه امام رضا (ع) ، معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد و معاونت فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی مسابقه کتابخوانی «مکتب سلیمانی ۲» برگزار می ‌شود.

مدیر کانون شهید روحی مشهد ادامه داد:در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی، این مسابقه بزرگ کتابخوان در دو بخش بزرگسال (۱۶ سال به بالا ) و بخش کودک و نوجوان ویژه ۷ الی ۱۵ سال با محوریت کتاب «منشور سلیمانی» و کتاب «قهرمان من» برگزار می شود.

روحی افزود:در بخش ارسال کلیپ هم ارسال ویدئوی یک دقیقه‌ ای درباره برداشت شخصی خود از کتاب قهرمان من و ارسال آن از طریق فضای مجازی در پیام رسان ایتا به شماره تلفن ۰۹۱۵۰۷۵۱۸۴۸دیگر روش شرکت در این مسابقه است.

مدیر کانون شهید روحی مشهد با بیان اینکه آخرین مهلت شرکت مسابقه کتابخوانی «مکتب سلیمانی» ۲۰ دی ماه ۱۴۰۰ می باشد، ادامه داد:علاقمندان برای شرکت در مسابقه می توانند به مرکز مجازی مسابقات کتابخوانی به آدرس www.m-ketab.ir مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه ۱۵۰ میلیون ریال جایزه بن کارت خرید و هدایای فرهنگی از جوایز این دوره است، اظهارداشت: علاقمندان برای کسب هرگونه اطلاعات می توانند با تلفن راهنما : ۰۹۱۵۰۷۵۱۸۴۸ تماس حاصل نمایند.


مدیر کانون شهید روحی مشهد تاکید کرد:در صورتی که قبلا در یکی از مسابقات کتابخوانی ما شرکت نموده اید احتمالا اطلاعات شما در سامانه موجود است لذا جهت امتحان اینکه اطلاعات شما در سامانه موجود می باشد یا خیر، از طریق صفحه اصلی سایت و با استفاده از کدملی به عنوان نام کاربری و رمز عبور اقدام به ورود نمایید.

وی ادامه داد:در صورت موفقیت در صفحه ی ابتدائی پروفایل خود اطلاعات مسابقه را دیده و می توانید در مسابقه شرکت نمائید، در غیر اینصورت به سامانه ثبت نام وارد شوید و در مسابقه کتابخوانی «مکتب سلیمانی ۲» شرکت نمایید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار