بوستان رضوان در منطقه سه شهر همدان (کوی رضوان) با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان و در راستای توسعه و افزایش فضای سبز شهری احداث شد.
کد خبر: ۱۰۱۴۹۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۵ 09 December 2021
بوستان رضوان در منطقه سه شهر همدان (کوی رضوان) با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان و در راستای توسعه و افزایش فضای سبز شهری احداث شد.

به گزارش تابناک همدان، شهردار منطقه سه همدان روز پنج‌شنبه با اعلام این مطلب گفت: این بوستان طی مدت سه روز در فضایی به وسعت چهار هزار متر مربع احداث شده است.

«محمدرضا فیضی منش» افزود: ۷۰ نفر از نیرو‌های مجموعه شهرداری منطقه سه و عوامل فنی خدمات شهری و فضای سبز کار احداث این بوستان را در مدت سه روز انجام دادند.

وی با اشاره به اینکه محل احداث بوستان رضوان پیش از این مکانی برای حضور معتادان متجاهر و بروز آسیب‌های اجتماعی بود، خاطرنشان کرد: در راستای توجه به مطالبه شهروندان برای ساماندهی این محل و با استفاده از ظرفیت‌های موجود در منطقه، احداث این بوستان در دستور کار قرار گرفت.

شهردار منطقه سه همدان گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه "کار را باید جهادی انجام داد تا خدمت به خوبی انجام بگیرد "، عوامل شهرداری منطقه سه با سرلوحه قرار دادن این فرموده، پروژه‌های عمرانی منطقه را با سرعت و تلاش اجرا می‌کنند.


فیضی منش افزود: مبلمان شهری، تجهیزات ورزشی، مجموعه بازی، روشنایی و پوشش گیاهی در این بوستان ایجاد شده است.

سرانه فضای سبز شهر همدان ۱۱ مترمربع است.
 
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار