مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز از تمدید یک هفته‌ای مهلت ثبت نام طرح رویداد پیشگام در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۴۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱ 08 December 2021

به گزارش «تابناک البرز» حجت‌الاسلام مهدی ولایی برحق در جمع اصحاب رسانه از استقبال پرشور البرزی‌ها در طرح رویداد پیشگام خبر داد و اظهار کرد: بدین منظور ثبت نام و شرکت در طرح «رویداد پیشگام» به مدت یک هفته دیگر تمدید شد.

وی با اشاره به اینکه امروز مصادف با ۱۷ آذر آخرین مهلت شرکت در این طرح بود، یادآور شد: بنا بر این با تمدید مهلت ثبت نام علاقمندان می‌توانند تا ۲۴ آذر ماه مصادف با چهارشنبه هفته آتی در این رویداد شرکت کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرزاضافه کرد: این طرح به منظور بیان دغدغه مردم به ویژه قشر جوان و رفع آن مسائل طراحی و برنامه ریزی شده است از این رو انتظار می‌رود اقشار مختلف به ویژه نسل جوان، دانشجویان، نخبگان، ورزشکاران و فعالان فرهنگی و اجتماعی در این حوزه ورود کنند.

وی تصریح کرد: در راستای اجرای این طرح بسیاری از مشکلات و مسائل استان البرز که دغدغه مردم است مطرح و برای رفع آن راه‌حلی ارائه می‌شود، بنابراین پیش بینی می‌شود اغلب دغدغه‌مندان در هر حوزه‌ای از جمله فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، ورزشی، سیاسی و… با ثبت نام در سامانه https://evand.com/events/pishgam-alborz درصدد رفع آن مسئله برآیند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار