آقای رییس لطفا" به بازار استان سر بزنید!
در حالی دلاور حیدرپور رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران امروز وعده مرغ منجمد با قیمت 5500 تومان به مصرف کنندگان را داد که قیمت فروش مرغ منجمد بیشتر از این مقدار در بازار استان است.
کد خبر: ۱۰۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۹ 03 March 2015
در حالی دلاور حیدرپور رییس سازمان جهاد کشاورزی استان امروز وعده مرغ منجمد با قیمت 5500 تومان به دست مصرف کنندگان در استان را داد که قیمت فروش مرغ منجمد بیشتر از این مقدار است.
به گزارش تابناک مازندران حیدر پور افزود: با توجه به افزایش قیمت مرغ در کشور و به تبع آن در استان، در ستاد تنظیم بازار استان مصوب شده که نسبت به عرضه گوشت مرغ منجمد در سطح شهرستان های مازندران اقدام شود.

وی یادآور شد: قیمت مرغ درب سردخانه شرکت پشتیبانی امور دام5 هزار و 100 تومانبوده اما برای مصرف کننده با احتساب هزینه نگهداری و توزیع با قیمت5 هزار و 500 تومانعرضه خواهد شد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه محدودیتی برای عرضه مرغ در سطح بازار وجود ندارد و مصرف کنندگان می توانند با قیمت مناسب مرغ خود را تامین کنند گفت: گوشت مرغ منجمد تا 3 ماه تاریخ مصرف دارد.

حیدرپور، عرضه مرغ منجمد را با هدف کنترل قیمت و تعادل در بازار عنوان کرد.

وی تصریح کرد: حدود 14 هزار تن گوشت مرغ منجمد توسط شرکت پشتیبانی امور دام جهاد کشاورزی خریداری شده است و در سردخانه های این شرکت ذخیره سازی شده که برای تنظیم بازار شب عید وارد چرخه توزیع خواهد شد.

البته در اینکه در مقطع کنونی مرغ منجمد با این قیمت به دست مصرف کننده نمی رسد جای هیچ شک و تردیدی نیست چرا که با مراجعه به فروشگاه جهاد کشاورزی استان واقع در میدان امام ساری و یا برخی فروشگاههای زنجیره ای در مازندران متوجه خواهید شد که مرغ منجمد با قیمت 5800 تا 5900 تومان به ازای هر کیلو به دست مصرف کنندگان می رسد.

از اینرو ضروریست دستگاههای اجرایی اهتمام بیشتری در جهت اجرایی نمودن مصوبات ستاد تنظیم بازار داشته تا اینچنین شاهد چند نرخه بودن یک محصول غذایی در استان نباشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار