نماینده مردم ساوجبلاغ و نظرآباد و طالقان در مجلس بابیان اینکه بسیاری از کالاهای اساسی مردم در البرز تولید می‌شود،گفت: اگر نگاه اقتصاد مقاومتی در استان البرز همراه با برنامه ریزی جامع و کاملی باشد، مشکلات حل می شود.
کد خبر: ۱۰۱۳۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱ 05 December 2021

بسیاری از کالاهای اساسی مردم در البرز تولید می‌شود

به گزارش «تابناک البرز» علی حدادی درباره وضعیت تامین منابع آبی کشاورزی در استان البرز،گفت: استان البرز مشکل آب کشاورزی ندارد و این درحالی که  بخش اعظمی از مشکلات دراین حوزه به مشکلات مدیریتی باز می‌ گردد که باید مطالبه گری را داشت.

نماینده مردم طالقان،نظرآباد، ساوجبلاغ و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: باید شفافیت در بحث مالیات ها نیز داشت و امروز شاهد آن هستیم که مالیات از مردم گرفته می شود و ۱۱۰ درصد تحقق امر دراین بخش داریم درحالی که ۳۰ درصد به استان داده می شود.

وی ادامه داد: امروز درشبکه توزیع اعتبار مشکل داریم که باید اصلاح شود و سند آمایش کشور که پیش از این محتوا نداشت براساس بررسی ها باید اصلاح و مبنای برنامه ریزی قرار گیرد.

حدادی گفت: پهنه بندی های اقتصادی و کشاورزی نامناسب داریم بنابراین باید مراکز اقتصادی و کشاورزی به درستی تعریف شده و از ظرفیت های گردشگری براساس سند آمایش بهره برداری شود که این مهم نگاه دلسوز مدیران را می طلبد.

وی در ادامه به ظرفیت بالای البرز در تولید اشاره کرد و افزود: بسیاری از کالاهای اساسی در این استان تولید می شود و بخشی دیگر هم با برنامه ریزی  اصولی تر امکان تولید آن است.

وی افزود: اگر نگاه اقتصاد مقاومتی در استان البرز همراه با برنامه ریزی جامع و  کاملی باشد مشکلات حل می شود و امروز به مدیران جهادی با روحیه انقلابی  نیاز داریم یعنی مدیرانی که به ساعت کاری بسنده نکنند و همراه با مردم باشند.

نماینده مردم طالقان،نظرآباد،ساوجبلاغ و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی گفت: توجه به پروژه های نیمه تمام ، صنایع تبدیلی و تکمیلی، تولید دارو از دیگر مباحثی است که باید مدنظر قرار گیرد.

حدادی بیان داشت: با وجود مهاجرت بالا در استان البرز شاهد رشد مناطق حاشیه نشینی و مناطق محروم هستیم که برای نخستین بار درسال ۱۴۰۰ توانستیم اعتبار مناطق محروم برای استان البرز و شهرستان های غرب این استان از جمله شهرستان های طالقان، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهار باغ بالغ بر ۱۵۹ میلیارد تومان تهیه کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار