بیست و چهارسال از واریز هزینه به حساب تعاونی نانوایان شهرستان کرج برای احداث خانه می گذرد اما هنوز یک آجر هم روی دیگری نیامده است.
کد خبر: ۱۰۱۳۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۸ 05 December 2021

به گزارش «تابناک البرز» بیست و چهار سال قبل تعدادی از اعضای شرکت تعاونی نانوایان شهرستان کرج برای صاحبخانه شدن مبالغی را به تعاونی پرداخت کرده اند اما هنوز سقفی بالای سر خود ندارند.

بنا بود این منازل در ضلع جنوبی امامزاده محمد(ع) احداث شود.

سبزه پرور، مدیرعامل شرکت تعاونی نانوایان شهرستان کرج در این باره گفت: این طرح به دلیل مشکلات قضایی و بازداشتی ها انجام نشده است.

او افزود: پلاک ها به صورت قولنامه ای و وکالت نامه ای خریداری شده و سند قطعی نخورده است.

مدیرعامل شرکت تعاونی نانوایان شهرستان کرج گفت: امکان انتقال قطعی مالکیت تا امروز انجام نشده است تا سال گذشته قصد داشتیم با وراث مالک زمین تعامل کنیم و این پلاک ها از بازداشتی دربیاید.

او افزود: از نوروز ۱۴۰۰ به بعد هیئت مدیره تصمیم گرفت که از طریق مراجع قضایی پیگیر ماجرا شود.

سبزه پرور گفت: حق با اعضای ما است و از آن جا که زمان زیادی گذشته دیگر اعتمادی به تعاونی ندارند و ممکن است که هزینه‌های دادرسی را پرداخت نکنند.

او افزود: با چندین گروه وکلا تعامل کرده ایم که مسئولیت پرونده را بر عهده بگیرند.

مدیرعامل شرکت تعاونی نانوایان شهرستان کرج گفت: سال ۹۸ شکایتی را در دادستانی تهران و کرج مطرح کرده ایم که متاسفانه هیچ کدام به نتیجه نرسیده است.

او افزود: هیئت مدیره اولی ده ساله و سایر هیئت مدیره‌ها فعالیت چهارساله داشته اند؛ همه مدارک خریداری زمین موجود است ما به خریدار بدهی نداریم در قرارداد‌ها رفع موانع فروش برعهده فروشنده بوده و فروشنده فوت کرده است و ورثه نیز حاضر به کمک کردن نیستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار