معاون فرهنگی، اجتماعی شهرداری اصفهان خبر داد
تابناک: معاون فرهنگی، اجتماعی شهرداری اصفهان از برگزاری ششمین نمایشگاه کتاب یار مهربان ویژه مدارس شهر اصفهان از 12 تا 15 اسفندماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۹ 03 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی شهرداری اصفهان، علی قاسم‌زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: طبق روال سال‌های گذشته هر مدرسه سهمیه‌ای دارد که بر اساس آن مدیران مدارس اقلام موردنیاز خود را از بین غرفه‌های موجود انتخاب و سهمیه خود را دریافت می‌کنند، همچنین شهروندان می‌توانند از این نمایشگاه با 20 درصد تخفیف خرید کنند.

وی افزود: ششمین دوره از دوره‌های برگزاری نمایشگاه یار مهربان با هدف غنی‌سازی کتابخانه‌های مدارس شهر اصفهان و ارتقای فرهنگ مطالعه با همت شهرداری اصفهان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی، اجتماعی شهرداری اصفهان تصریح کرد: بیش از 12 هزار عنوان کتاب در ششمین نمایشگاه یار مهربان از ناشرین مختلف و صاحب‌نام برای حدود 1500 مدرسه در سطح استان اصفهان عرضه می‌شود.

گفتنی است؛ علاقه‌مندان می‌توانند از 9 صبح تا 19 بعد از ظهر از 12 تا 15 اسفندماه سال جاری در محل سالن نقش‌جهان نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان واقع در پل شهرستان از این نمایشگاه بازدید کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار