کد خبر: ۱۰۱۲۴۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۱ 26 September 2015
معاون عمرانی استانداری البرز گفت: دستگاه‌های اجرایی استان از ظرفیت‌های ویژه بسیج سازندگی بهره بگیرند.

هیربد معصومی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز با اشاره به جایگاه فعالیت‌های صورت گرفته از سوی بسیج سازندگی در توسعه و ارتقای کیفی و کمی خدمات ارائه شده به مردم استان البرز اظهار کرد: این دستگاه اجرایی به عنوان یک بازوی توانمند مسئولان استان در انجام امور عمرانی محسوب می‌شود که توان ورود به عرصه‌های گوناگون را دارد.

وی افزود: سازمان بسیج سازندگی به امور مختلفی توجه دارد که پروژه‌های عمرانی گسترده و متنوع را در زمان کوتاه، با کیفیت مناسب، حداقل هزینه و در دور افتاده‌ترین مناطق استان پیگیری کرده و با ساخت آن‌ها شرایط زندگی مردم به خصوص اقشار آسیب‌پذیر را بهبود بخشیده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه به صورت گسترده شاهد تاثیر خدمات و فعالیت‌های سازمان بسیج سازندگی در مناطق محروم استان هستیم تصریح کرد: این دستگاه اجرایی توانایی زیادی برای توسعه مناطق کمتر توسعه یافته از خود نشان می‌دهد.

معصومی اضافه کرد: امروزه بسیاری از دستگاه‌های اجرایی البرز در حوزه‌هایی مانند آب و فاضلاب، راه‌سازی و غیره علاقه دارند با سازمان بسیج سازندگی فعالیت کرده و از تجربیات آن در مناطق دورافتاده و صعب‌العبور بهره‌مند شوند؛ چراکه این سازمان در مناطق دور افتاده از عملکرد مطلوبی برخوردار است.

معاون عمرانی استانداری البرز خاطرنشان کرد: سازمان بسیج سازندگی موفق شده با اقداماتی که طی چند سال گذشته با هدف توسعه و رشد خدمات در مناطق محروم و دورافتاده روستایی استان از خود نشان داده علاوه بر کاهش بسیار چشم‌گیر هزینه‌های جاری دستگاه‌ها و ارائه خدمات مورد نیاز شهروندی به اهالی ساکن در مناطق محروم، تعداد زیادی از جوانان استان را نیز در فعالیت‌های عمرانی به کار بگیرد.

وی یادآور شد: تجربه و پویایی که جوانان در فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی و اقتصاد مقاومتی مورد توجه در سازمان بسیج سازندگی کسب می‌کنند می‌تواند در زندگی شخصی و اجتماعی آن‌ها به نحو گسترده سودمند باشد.

این مقام مسئول در پایان با بیان اینکه اقدامات سازمان بسیج سازندگی در شورای فنی و کارگروه‌های تخصصی استان در حوزه‌های مختلف اعم از عمرانی بررسی شده است، گفت: مقرر شده در برنامه‌های اجرایی فراوانی که برای مناطق محروم استان در نظر گرفته شده استفاده از ظرفیت و توان سازمان بسیج سازندگی و نیروهای توانمند این دستگاه اجرایی در دستور کار قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار