کد خبر: ۱۰۱۱۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۴ 26 September 2015
مدیر سرمایه‌‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرج از نصب پارکومتر هوشمند در معابر این شهرستان برای نخستین بار خبر داد.

مجید دودانگه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از مهمترین مشکلات شهرستان کرج،‌ مربوط به ترافیک است و برای رفع این معضل مدیریت شهری در این شهرستان طرح‌ها و برنامه‌های ویژه‌ای را در دستور کار دارد.

وی افزود: در کنار این معضل، بسیاری از شهروندان به ویژه آنهایی که هر روز در معابر اصلی کرج تردد می‌کنند، نسبت به کم بودن پارکینگ‌ها گلایه داشته و از مدیریت شهری می‌خواهند که این وضعیت ساماندهی شود.در همین راستا طرح‌هایی در دستور کار قرار گرفته است تا بتوانیم به صورت منطقی و عادلانه، شرایط مناسبی را برای رانندگان خودروها فراهم کنیم.

دودانگه گفت: متاسفانه در خیابان‌ها و معابر اصلی کرج که فاقد پارکینگ بوده و یا ظرفیت پارکینگ‌ها محدود است، برخی از واحدهای صنفی حاشیه خیابان،‌ به صورتی رفتار می‌کنند که محیط مقابل واحد صنفی نیز متعلق به آنها بوده و فقط آنها می‌توانند از این محل برای پارک خودرو استفاده کنند.

وی تاکید کرد: این امر به طور قطع بر خلاف قانون و اخلاق بوده و همه شهروندان می‌تواننند از محل‌های قانونی برای پارک خودرو خود استفاده کنند.

مدیر سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرج ادامه داد: برای تحقق این مهم طرحی در دستور کار داریم و در تلاش هستیم تا برای نخستین بار پارکومترهای هوشمند را در برخی از معابر کرج نصب کنیم.نصب این پارکومترها منجر به ساماندهی پارک خودروها در حاشیه معابر و خیابان‌های اصلی کرج می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که طرح فوق در کدام خیابان‌ها اجرا می‌شود، گفت: در مرحله و فاز نخست 2 خیابان اصلی و پرتردد کرج در نظر گرفته شده و پارکومترهای هوشمند در خیابان‌های شهید رجایی و شهید بهشتی نصب خواهد شد.

مدیر سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرج افزود: در صورت رضایت شهروندان و پاسخ مناسب از نصب این تجهیزات هوشمند، طرح فوق را در دیگر معابر و خیابان‌های اصلی کرج اجرا می‌کنیم.

دودانگه در پایان گفت: به طور قطع اجرای این طرح و اجرای صحیح آن می‌تواند نقش مهمی در افزایش رضایت‌مندی شهروندان داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار