کد خبر: ۱۰۱۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۰ 26 September 2015
رئیس هیئت اسکواش استان البرز با تاکید بر اینکه فقدان «کورت» استاندارد اسکواش مهم‌ترین معضل و مشکل این هیئت ورزشی در البرز است، گفت: ابعاد کورت‌های اسکواش البرز با ابعاد استاندارد متفاوت است.

بهارک شینا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به اینکه استان البرز در بخش ورزش از ظرفیت و پتانسیل‌های بالایی برخوردار است که باید به این توان و ظرفیت توجه ویژه‌ای صورت گیرد، اظهار داشت: کلاس‌ و دوره‌های مربی‌گری سطح یک اسکواش برای نخستین بار در استان البرز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر با احتساب دانش‌آموزان 120 ورزشکار در رشته اسکواش در البرز فعالیت دارند، افزود: فقدان «کورت» استاندارد اسکواش مهم‌ترین معضل و مشکلی است که فعالان این رشته ورزشی در البرز با آن رو‌به‌رو هستند.

رئیس هیئت اسکواش استان البرز بیان کرد: بسیاری از ورزشکاران این رشته در استان در حال فعالیت هستند اما به سبب نداشتن کورت استاندارد با مشکلات عدیده‌ای رو‌به‌رو می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه نداشتن کورت‌های استاندارد اسکواش در البرز مشکلات فراوانی برای ورزشکاران شرکت کننده در مسابقات مختلف استانی و کشوری به وجود آورده است، خاطرنشان کرد: ابعاد کورت‌های اسکواش البرز با ابعاد استاندارد متفاوت است.

شینا با اشاره به اینکه تنها کورت استاندارد البرز در سالن کیانمهر کرج واقع شده که البته این کورت نیز حدود 60 سانتی‌متر کوچک‌تر از استاندارد است، تصریح کرد: نداشتن کف‌پوش استاندارد از دیگر عواملی است که سبب می‌شود بازیکنان و ورزشکاران این رشته در البرز بهترین بازی خود را در معرض نمایش قرار ندهند.

رئیس هیئت اسکواش البرز با بیان اینکه بزرگترین معضل بازیکنان و فعالان این رشته ورزشی در البرز نبود یک سالن اختصاصی برای تمرین و مسابقات است، یادآور شد: به سبب مشکلات مطرح شده، ورزشکاران و بازیکنان این رشته تنها در سطح استان حرفی برای گفتن دارند.

وی با اشاره به اینکه مربی تیم‌ملی جوانان کشور چندی پیش برای ارزیابی بازی بازیکنان ما به استان البرز سفر کرد، افزود: در این ارزیابی ظرفیت و تاکتیک بازی بازیکنان البرز خوب مطرح شد.

وی با تاکید بر اینکه اگر تجهیزات زیرساختی و مورد نیاز این هیئت در استان تامین شود شاهد حضور بازیکنان در تیم ملی اسکواش هستیم، افزود: امید است این مشکل به زودی با تدبیر مسئولان مربوطه برطرف شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار