قائم مقام کمیته امداد استان مرکزی گفت: خیر و احسان و دستگیری از نیازمندان یک ارزش ماندگار است و امری ذاتی و فطری است.
کد خبر: ۱۰۱۰۴۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳ 20 November 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، عدالت بهرامی ، در مراسم تودیع و معارفه رئیس کمیته امداد شهرستان کمیجان باتبریک فرا رسیدن هفته بسیج ، افزود: رسیدگی به امور محرومان از برنامه‌های اصلی انبیاء و اولیای الهی بوده و آنرا به دیگران واگذار نمی کردند.
وی با بیان اینکه مسئولیت سازمانی در امداد یک امانت الهی است،اظهار داشت: امدادگران کمیته امداد جهادگونه در راستای رفع محرومیت و حل مشکلات نیازمندان تلاش می کنند.
وی با اشاره به رشد ۱۲۰ درصدی زکات در شهرستان کمیجان اظهار داشت: رشد زکات در شهرستان کمیجان نشانگر تعامل و همدلی خوب دفتر امام جمعه و اعضای شورای زکات است.
بهرامی ایجاد مراکز نیکوکاری و واگذاری کار به خود مردم از برنامه‌های کمیته امداد دانست و گفت:بیش از ۳۰۰ مرکز نیکوکاری در سطح استان تاکنون راه اندازی و در خدمت محرومان هستند.
امام جمعه شهرستان کمیجان هم با قدردانی از کمیته امداد ، گفت: کمیته امداد یکی از نهادهای خدمتگزار محرومین است و از بدو تأسیس تا کنون منشاء خدمات ارزشمندی در خدمت به محرومان بوده است.
وی افزود: ارتباط خوب کمیته امداد و دفتر امام جمعه در شناسایی نیازمندان نقش مؤثری دارد و خوشبختانه ارتباط خوبی بین کمیته امداد و دفتر امام جمعه وجود دارد.
شایسته ذکر است، در این مراسم از زحمات عزیزاله اردولالو رئیس سابق کمیته امداد شهرستان کمیجان که به مقام بازنشستگی نائل شد قدردانی و ابوالفضل رسولی به سمت رئیس جدید کمیته امداد شهرستان منصوب شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار