استاندار قم:
استاندار قم گفت: واکسیناسیون کارمندان و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در دستگاه‌های اجرایی باید کامل و دقیق باشد تا دیگر شهروندان نیز برای تزریق واکسن اقناع شوند.
کد خبر: ۱۰۰۸۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱ 11 November 2021

به گزارش تابناک قم، سید محمدتقی شاهچراغی عصر چهارشنبه در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا افزود: واکسیناسیون کرونا مسأله سلامت مردم و بسیار جدی است و دستگاه‌های اجرایی، اصناف و اتحادیه‌ها، مدارس و مراکز آموزش عالی باید به این مسأله مهم توجه داشته باشند.

وی با بیان اینکه مخالفت با واکسن با وجود تأکید رهبر معظم انقلاب، علما و مراجع عظام تقلید بی‌معناست، خاطرنشان کرد: ائمه جماعات باید در مساجد نسبت به اهمیت این مسأله خطیر و حساس روشنگری و اطلاع رسانی داشته باشند.

استاندار قم بر ضرورت رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در حرم مطهر حضرت معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران و بقاع متبرکه امامزادگان تأکید کرد و گفت: اگر این مسأله به درستی توصیه و تذکر داده شود، مردم دستورالعمل ها را رعایت می‌کنند.

وی با اشاره به اهمیت بررسی ورود اتباع و زائران خارجی به استان قم به لحاظ بیماری کرونا، تصریح کرد: واکسیناسیون محله محور و طرح تمرکز بر یکی از محلات کمتر پوشش داده شده، طرح خوبی است که باید با جدیت ادامه داشته باشد.

شاهچراغی با بیان اینکه برای افزایش واکسیناسیون در میان طلاب حوزه های علمیه، باید جلسه‌ای با مدیریت حوزه ها برگزار شود، گفت: با کمک خیرین باید ماسک و وسایل بهداشتی در اختیار دانش آموزان و خانواده های کم بضاعت قرار بگیرد.

وی در پایان با اشاره به درپیش بودن ایام وفات حضرت فاطمه معصومه(س)، اظهار داشت: برای برپایی ایستگاه‌های صلواتی در این ایام، باید تعداد منطقی و مطلوب مجوز صادر شده و در پخش نذورات، رعایت فاصله های اجتماعی و نکات بهداشتی کاملا رعایت شود.

یکصد و دوازدهمین جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا با حضور جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی به صورت حضوری و ویدیوکنفرانس در سالن همایش‌های کرامت استانداری قم برگزار شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار