فرماندار کرمانشاه از جمع آوری کارتون‌ خواب‌های سطح شهر کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۸۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱ 10 November 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا فضل الله رنجبر در حاشیه جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان کرمانشاه که با دستورکار جمع آوری معتادین متجاهر شهر کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس هماهنگی انجام شده مقرر شده مجموعه شهرداری با همکاری بهزیستی با کمک سازمان‌های مردم نهاد نسبت به جمع آوری کارتون خواب‌ها از سطح شهر کرمانشاه که چهره زشتی به شهر می‌دهند، اقدام کنند.

رنجیر با اشاره به تجمع متکدیان در محدوده پل ولایت تا سه راهی فرهنگیان شهر کرمانشاه در عصر‌ها و شب ها، گفت: مقرر شده اداره کل اجرائیات شهرداری طی هماهنگی که فرمانداری با دادستانی و نیروی انتظامی به عمل آورده نسبت به جمع آوری متکدیان و کارتون خواب‌های این محدوده اقدام کنند.

فرماندار کرمانشاه از مردم کرمانشاه هم خواست تا از توزیع نذورات و کمک‌های خود به متکدیان در این محدوده از شهر صرف نظر کنند تا شاهد پاک شدن این مسیر از معتادین متجاهر و کارتون‌خواب‌ها باشیم.

وی همچنین با اشاره به فعال بودن دو گرمخانه برای نگهداری شبانه معتادین متجاهر در سطح شهر کرمانشاه، گفت: برنامه ریزی کرده ایم تا دو گرمخانه دیگر نیز در سطح شهر فعال شود تا معتادین متجاهر مکانی برای اسکان شبانه داشته باشند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار