هنرمندان اسلامشهری با کسب ۶ رتبه برتری در استان تهران و راهیابی به چهلمین جشنواره تئاتر فجر خوش درخشیدند.
کد خبر: ۱۰۰۷۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۳ 08 November 2021

به گزارش «تابناک تهران»، جوانان هنرمند شهرستان اسلامشهر با کسب ۶ رتبه برتری در بیست و ششمین جشنواره تئاتر استان تهران ،در میان هنرمندان این استان خوش درخشیدند.

هنرمندان تئاتر شهرستان با فرهنگ و هنر اسلامشهر و دیار مدال آوران ورزشی و شهرقاریان و حافظان قرآن، بعد از گذشت سه دهه با کسب عناوین و رتبه های برتر جشنواره تئاتر استان تهران و راهیابی یک نمایش به چهلمین جشنواره تئاتر فجر کشور بار دیگر پرچم پر افتخار هنرمندان این شهرستان را به اهتزاز درآوردند.

در بیست و ششمین جشنواره تئاتر استان تهران که به همت معاونت امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، در طی یک هفته در مجموعه تالار محراب با حضور ۱۸ گروه نمایشی از هنرمندان تئاتر شهرستان های استان تهران برگزار شد ،پس از اجرای نمایش ها با رای و نظر هیئت داوران منتخبین بخش های مختلف در آیین اختتامیه جشنواره معرفی شدند.

بنابر رای هیئت داوران بیست و ششمین جشنواره تئاتر فجر استان تهران، هنرمندان تئاتر شهرستان اسلامشهر در۶ بخش با کسب رتبه برتری بر قله‌های سکوی افتخار این جشنواره ایستادند و با یک نمایش به چهل و نهمین جشنواره تئاتر فجر کشور راه یافتند.

در بخش کارگردانی رتبه نخست، دیپلم افتخار، لوح تقدیر و جایزه نقدی به پژمان کاشفی برای تئاتر صورت زخمی اعطا شدو در بخش نمایشنامه نویسی رتبه برتر، دیپلم افتخار، لوح تقدیر و جایزه نقدی به نمایش صورت زخمی اثر سامان ناصری اعطا شد.

در این جشنواره و در بخش طراحی نور، نمایش ابولیسم اثر پدرام اسلامی از اسلامشهر، به عنوان برگزیده معرفی وموردتقدیر قرار گرفت و در بخش طراحی لباس نیز رتبه برگزیده، دیپلم افتخار وجایزه نقدی به علی نجات بخشنده در نمایش صورت زخمی از اسلامشهر رسید.

با رای هیات داوران پژمان کاشفی هنرمند اسلامشهری به عنوان بازیگر اول مرد به خاطر اجرای نقش و بازی خوب در نمایش صورت زخمی انتخاب و مفتخر به دریافت دیپلم افتخار، لوح تقدیر و جایزه نقدی این جشنواره شد.

در بیست و ششمین جشنواره تئاتر استان تهران ،رتبه دوم بازیگری زن به خانم کرشمه یوسفی هنرمند اسلامشهری به دلیل بازی در نمایش صورت زخمی به دلیل بازی خوبو ایفای نقش فوق العاده در نمایش صورت زخمی اعطا و با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی در جشنواره مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس، برای بیست و ششمین جشنواره تئاتر استان تهران ۷۱ گروه نمایشی از شهرستانهای این استان اعلام آمادگی کردند ،که پس از ارزیابی گروه ها و نمایش ها تعداد ۱۶ نمایش برای بخش رقابت و۲ نمایش برای بخش مهمان معرفی شدند، که در پایان این جشنواره با اعلام نظر هیئت داوران نمایشنامه‌های صورت زخمی به کارگردانی پژمان کاشفی از اسلام شهر، لاله عباسی به کارگردانی محمد یزدی از شهرستان ملارد و مرگ موش اثر سارینا رزاق از شهرستان شمیرانات به نمایندگی از گروه‌های تئاتری و هنرمندان هنرمندان استان تهران به دبیرخانه چهل و دومین جشنواره تئاتر فجر کشور معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار